وکیل مدافع تعدادی از کارگران در پرونده تأمین اجتماعی گفت: عمده اتهامات مرتضوی در پرونده تأمین اجتماعی تخلفات کلان مالی است.
کد خبر: ۲۶۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 30 July 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع تعدادی از کارگران در پرونده تأمین اجتماعی در خصوص برگزاری دادگاه مرتضوی در تاریخ 14 شهریور ماه  95، گفت: این پرونده در ادامه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی و دادستان سابق تهران است.

وی افزود: از مرتضوی به عنوان دادستان سابق تهران به دلیل بازداشت غیرقانونی و اتهامات دیگر از سوی پالیزدار و عطار شکایت شده است و به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هم عمده اتهامات مرتضوی تخلفات کلان مالی است.

ترک‌همدانی با بیان اینکه من به عنوان وکیل تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی در این پرونده حضور دارم،‌گفت: قوانین ما روشن و واضح است و در این زمینه می‌توانیم به روند رسیدگی به اتهامات امیدوارم باشیم.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه دادگاه در شعبه 1057 مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم کارکنان دولت برگزار می‌شود، گفت: رسیدگی به این پرونده را قاضی حیدری بر عهده دارد و از بیان جزئیات بیشتر در این پرونده معذورم اما امیدواریم علی‌رغم اطاله دادرسی به نتیجه برسیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار