کد خبر: ۲۶۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 29 July 2016
رییس جمعیت هلال احمر تفت گفت: تصمیم برای مشارکت در امر اجتماعی اهدای خون باید تصمیمی آگاهانه باشد و افراد با اهداف والای کمک به همنوعان در این وادی قدم گذارند و این تفکر نهادینه شود که فرد در قبال خون اهدایی دارای مسئولیت است.

«جلیل کهدوئی» با بیان اینکه اهدای خون، اهدای زندگی است و چه زیباست که افراد بیشتری در این امر خداپسندانه شرکت کنند، ادامه داد: با اهدای خون هر نفر، جان سه نفر از مرگ نجات پیدا می‌کند که این مهم باید در بین افراد جامعه اطلاع رسانی شود.

وی هدف از برگزاری برنامه اهدای خون را ترویج فرهنگ انسان دوستی و حمایت از سلامت انسان ها دانست و گفت: برنامه اهدای خون در شهرستان تفت با شعار «قطره قطره خون تو ، لحظه لحظه زندگی من» امروز 6 مرداد برگزار شد که با استقبال خوب مردم تفت همراه شد.

کهدوئی، از مشارکت 76 نفری مردم تفت در این برنامه خبر داد و اظهارداشت: امروز 76 نفر از مردم تفت برای اهدای خون به جمعیت هلال احمر تفت مراجعه کردند که از 68 نفر خون گیری  و نمونه گیری صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه خونگیری از مردم تفت چند سال پیش در دورههای مختلف چندماهه و یک ماهه انجام می شود اما به علت نبود فضای فیزیکی مناسب این برنامه لغو و اخیراً با پیگیری های که انجام دادیم دوباره در شهرستان تفت راه اندازی شده است.

وی افزود: درخواست متعددی برای ایجاد پایگاه ثابت انتقال خون در تفت وجود دارد و استقبال امروز مردم تفت بیش از حد انتظار ما بود.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شالله بتوانیم با همت و استقبال مردم تفت برنامه اهدای خون ماهیانه یکبار را در شهرستان تفت داشته باشیم.

صبح تفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار