مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از برگزاری رویداد کشوری «مسابقات قرآنی، هنری و ورزشی جامعة القرآن الکریم» در مرداد ماه در یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 29 July 2016
به گزارش تابناک یزد،جلسۀ کمیتۀ اجرایی مسابقات قرآنی، هنری و ورزشی جامعة القرآن الکریم، با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های بخش دولتی و خصوصی در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد. «مجید جوادیان‌زاده» در این جلسه از برگزاری هجدهمین دورۀ مسابقات کشوری جامعة القرآن در 14و15 مرداد ماه در استان یزد خبر داد و گفت: 400 نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور در برنامه‌های مختلف این جشنواره شرکت می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با تأکید بر ضرورت حمایت همه‌جانبۀ دستگاه‌های استان از این رویداد بزرگ کشوری، افزود: هویت قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی استان بستگی به تکاپوی بخش‌های دولتی و غیردولتی یزد برای ورود به این حوزه دارد.
جوادیان‌زاده ادامه داد: دستگاه‌های دولتی و خصوصی در استان برای برگزاری شایستۀ این رویداد کشوری همراه شده‌اند و تلاش استان حضور همه‌جانبۀ دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان در این برنامه است.
وی با تأکید بر اینکه هجدهمین دورۀ مسابقات کشوری در یزد می‌تواند الگویی برای برگزاری این مسابقات در سال‌های آینده باشد، گفت: از رسانه‌های استان می‌خواهیم برای اطلاع‌رسانی مسابقات کشوری قرآنی، هنری و ورزشی جامعة القرآن الکریم نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.
گفتنی است در ادامۀ این جلسه نمایندگان دستگاه‌های استان فعالیت‌های انجام شدۀ خود برای برگزاری بهتر این مسابقات را گزارش کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار