کد خبر: ۲۶۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 28 July 2016
به گزارش تابناک یزد، روزنامه آرمان در گزارشی  نوشت:« «كميته » نام پرونده جديد دلواپسان است و مشخص است با طرح آن درصدد هستند تصميمات اتاق فكر تخريب دولت را كمرنگ كنند. پروژه‌اي كه از نظر دلواپسان متشكل از اصلاح‌طلبان است و در راستاي اختلاف افكني برنامه‌ريزي مي‌كند! نكته قابل تامل در اينجاست كه مدعيان فعاليت كميته » خود به خوبي به كذب بودن اين ساز و كار آگاه هستند و تنها به كلي گويي درباره آن مشغول هستند؛ چرا كه اگر چنين كميته‌اي وجود داشت تاكنون بارها در سخنراني‌ها و نوشته‌هايشان هياهوهاي زيادي راه انداخته بودند.
ساخته و پرداخته كردن كميته»
درذهن دلواپسان نشانه‌هاي زيادي دارد كه از جمله آنها اظهارات آقا محمدي عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نهم است كه گفته بود: كميته «x» همان كميته‌ای است كه در زمان اصلاحات وجود داشته اما بحث اصلي اين است كه اين جريان در حقيقت اتاق فكر براي طراحي توطئه‌هاي جديد است.» يا در مورد ديگري در سال ۸۸ بود كه روزنامه ايران كه آن زمان در اختيار دلواپسان بود، چنين نوشت كه «كميته موسوم به كميته»  تصميم به سازماندهي اراذل و اوباش تهران جهت ايجاد آشوب و اغتشاش در روزهاي پاياني تبليغات را دارند.»
اين روزنامه دولتي افزوده بود: «در كميته موسوم به كميته»
كليه فعاليت‌هاي ستاد موسوي را طراحي و عملياتي مي‌كند، (م. هـ) عضو كميته و (الف. خ) عنصر عملياتي كميته» اخيرا ديدارهايي با برخي اراذل و اوباش تهران در مناطق مختلف داشته‌اند و با دادن وجوه نقد و تطميع آنها برنامه‌ريزي عملياتي خود و شرح وظايف آنها را ابلاغ كرده‌اند.»

نكته قابل تامل در اينجاست كه مكان و فعاليت اين كميته»
در ذهن دلواپسان مشخص نيست و هر كجا كه درصدد هستند انتقاداتي را روانه دولت يا مخالفان كنند به نام اين كميته منويات خود را منتشر مي‌كنند مثلا در آذر ۹۲ كه بحث استانداران داغ بود برخي سايت‌هاي دلواپسان نوشتند: «فعال شدن مجدد كميته» براي تاثير‌گذاري بر روي انتصابات استاندار؛ كميته» وابسته به محافل تندرو استان سیستان و بلوچستان كه پيش از اين تحركات زيادي درباره ايحاد اختلاف بين مردم استان داشت و در اين اواخر نيز تلاش كرد از استانداري علي اوسط هاشمي جلوگيري كند، مجددا فعال شده و اين‌بار سعي مي‌كند با فضا‌سازي و غبارآلود كردن شرايط سياسي استان بر روي انتصابات استاندار تاثيرگذاري كند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار