رئیس بسیج سازندگی استان یزد گفت: 120 نفر از دانشجویان بسیجی استان برای خدمت به مردم عازم مناطق محروم شهرستان خاتم شدند .
کد خبر: ۲۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 28 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرقانعی  افزود: این دانشجویان دختر و پسر در قالب طرح اردوهای جهادی در هفت گروه دانشجویی عازم روستاهای محروم خاتم و شهر مروست شدند .
وی ادامه داد: تا پایان امسال 800 دانشجوی بسیجی از مراکز آموزش عالی در قالب 36 گروه جهادی بر حسب نیاز به مناطق مختلف روستایی استان اعزام تا وظایف خود را در قالب یک برنامه مدون انجام دهند.
این مسئول اظهار داشت: دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی امور مختلفی شامل پالایش سلامت ، عرصه های فرهنگی و آموزشی ، عمرانی و جلسات پرسش و پاسخ را انجام می دهند .
میر قانعی گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف ، برگزاری یادمان های شهدا و همچنین برگزاری کلاس های بصیرت افزایی و پاسخ به سوالات و شبهات نیز در طول اردوهای جهادی انجام می گیرد.
وی افزود: در یکسال گذشته از جمله برنامه های مهم بسیج سازندگی استان یزد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در مناطق محروم با حضور افزون بز 50 هزارنفر بوده است .
این مسئول همچنین به انجام طرح مرمت و بازسازی مدارس در سال تحصیلی جاری در سطح 152 مدرسه با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان استان خبر داد .
میرقانعی به اهمیت فعالیت های مختلف بسیج سازندگی و نقش آن در کمک به مردم و نیازمندان در عرصه های مختلف در سطح استان اشاره کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار