مدیرعامل شرکت برق منطقه‎‎ای یزد گفت: رکورد مصرف برق در این استان در 29 تیرماه سال جاری از 1222 مگاوات گذشت.
کد خبر: ۲۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 27 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدحسین صباغ زادگان در دیدار با فرماندار اردکان با بیان اینکه استان یزد یک استان صنعتی است افزود: از مجموع 2500 مگاوات برق مصرفی در استان، بیش از 500 مگاوات در شهرستان اردکان مصرف می شود.
وی تصریح کرد: در اردکان 1440 کیلومتر شبکه فشارمتوسط، 727 کیلومتر شبکه فشارضعیف و 1323 پست توزیع برق وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز گفت: با توجه به این که بخشی از برق مصرفی کشور توسط بخش خصوصی تولید و به شرکت برق فروخته می شود؛ لازم است هماهنگی و تعامل لازم بین واحدهای تولیدی و این شرکت وجود داشته باشد.
صحتی اظهار امیدواری کرد وصول مطالبات باید به گونه ای باشد که کم ترین تبعات اقتصادی و اجتماعی را به دنبال داشته باشد.
وی با بیان این که با پی گیری نماینده مردم اردکان، شهرستان های اردکان، میبد و یزد در ماه های تیر و مرداد از تعرفه برق گرمسیری بهره مند شده اند، گفت: امیدواریم با همکاری همه مسئولان استان و شهرستان بتوانیم خدمات رسانی به مردم را تسهیل و تسریع بخشیم.
فرماندار اردکان در این نشست با ابراز خشنودی از برق رسانی به حوزه های مختلف صنعت، معدن، خانگی و... گفت: در دهه گذشته بیش از 20 هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان سرمایه گذاری شده و سهم شهرستان اردکان از مصرف برق استان، قابل توجه است.
هادی مقیمی با بیان این که صنعت برق، یک صنعت هزینه بر است؛ بر به روزشدن پرداخت مطالبات توسط واحدهای صنعتی تأکید کرد و افزود: انتظار از شرکت توزیع برق منطقه ای این است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات ایجادشده در تولید و فروش، حداکثر تعاملات با واحدهای صنعتی به عمل آید.
وی خاطرنشان کرد: 55درصد از فروش برق در شهرستان اردکان مربوط به بخش صنعت است و وصول مطالبات در سال گذشته، حداکثر 47درصد بوده است.
مقیمی با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع برق، اظهار امیدواری نمود در صدور مجوزها همکاری و تعامل لازم به عمل آید.
فرماندار اردکان با تقدیر از طرح شرکت توزیع برق در توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از این طرح در شهرستان اردکان حمایت می کنیم.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار