در چند روز اخیر برخی رسانه های جریان خاص و بدون مجوز در استان یزد مصاحبه های سریالی و مشکوکی را با برخی مسئولان قضایی، نظامی و اقتصادی و برخی از ائمه جمعه استان منتشر کرده اند.
کد خبر: ۲۶۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 25 July 2016
به گزارش تابناک یزد،یکی از فعالان رسانه ای استان در شبکه اطلاع رسانی (رها) نوشته است: رسانه های بدون مجوز و زنجیره ای و افراطی در حالی که توسط یک جریان خاص در استان تزریق مالی و اطلاعاتی می شوند در دور جدید فعالیت های خود به صورت سریالی و مستمر با مسئولان قضایی و دادگستری استان، برخی مسئولان نظامی و همچنین ائمه جمعه و برخی مدیران حوزه اقتصادی دستگاه های دولتی مصاحبه هایی را منتشر کرده اند.

هرچند در سابقه این رسانه ها، کپی کردن مطالب و انتشار مصاحبه سایر رسانه ها به نام این رسانه ها وجود دارد و بارها نقل قول و مصاحبه های منتشر شده مسئولان در حوزه های مختلف ، تکذیب شده است اما در این دور جدید از همه حوزه های مدیریتی استان مصاحبه به چشم می خورد.

به نظر می رسد عدم درک و سواد رسانه ای برخی مسئولان از وضعیت رسانه ها در استان و همچنین تلاش برای دیده شدن و احیای آبروی و جایگاه از دست رفته رسانه های جریان خاص در استان موجب چنین رخدادی شده است.

جالب آنکه برخی مسئولان قضایی و دادگستری استان و همچنین برخی مسئولان نظامی استان در بین مصاحبه شونده گان هستند. مسئولانی که برای انجام یک مصاحبه با آنها روال اداری طولانی می بایست طی شود.

سوال آنجاست که آیا این مدیران نمیدانند نباید با رسانه های بدون مجوز و فاقد وجاهت قانونی مصاحبه کنند؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
اتفاقا مدیران خوب میدونن نباید با رسانه های بدون مجوز مصاحبه کنند! نکته اینجاست که هر چیزی غیرمجازش باحال تره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار