دفاع تمام قد استاندار یزد از برجام:
برجام، یک موضوع یکی دوساله نیست بلکه یک اتفاق چهارده ساله و تاریخی است.
کد خبر: ۲۶۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 23 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در بخشی از سخنان خود در نشستی با جمعی از فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی استان یزد که در تالار اندیشه استانداری یزد برگزار شده بود در پاسخ به پرسش یکی از حاضران با دفاع تمام قد از برجام اظهار داشت:  برجام، یک موضوع یکی دوساله نیست بلکه یک اتفاق چهارده ساله و تاریخی است.
وی افزود: برجام  نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران و دستاوردی است که ایران را در سطح قدرت های جهانی و در چالش با 5 قدرت جهانی پیروزمندانه بیرون آورده و هنوز تمام نشده است ، مگر جنگ بین حق و باطل تمام شده؟ بنابر این ما در مواضع خودمان هستیم و آنها نیز بر مواضعشان هستند.
استاندار یزد با انتقاد از اختلاف افکنی ها و سخنان بی اساسی که هنوز توسط عده ای بر علیه برجام مطرح می شود خاطرنشان ساخت: در چنین شرایطی وظیفه ما چیست؟ آیا باید بر طبل اختلاف بکوبیم یا این که به مردم روحیه و امید بدهیم و به مقابله با استکبار جهانی ترغیب کنیم؟
میرمحمدی گفت: ما برجام را یک سکوی ترقی جمهوری اسلامی و ملت های مسلمان در جهان می شناسیم. چرا که مسلمانان جهان در این رابطه توان پیدا کردند، پس  اگر برجام را که موجب غرور اسلام شده با صحبت هایی ناپخته متزلزل نشان دهیم چه خدمتی به مردم می کنیم؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصلائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آنکه در عشق فتح ،گشت بور که بود ؟
«شاه سلطانحسین مورچه » ! بود ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار