کد خبر: ۲۶۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 17 July 2016
به گزارش «تابناک یزد»؛ سرلشکر دکتر محسن رضایی شنبه شب، در برنامه نگاه یک که به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می شد به تحلیل تحولات منطقه پرداخت.

رضایی در پاسخ به پرسش مجری برنامه که "شما تقابل ایران با سعودی را محتمل می دانید؟" گفت:
سعوی با ایران! البته ببینید ما مردمی هستیم که خشم خود را کنترل می کنیم و خیلی دیر خشمگین می شویم، ولی زمانی که خشمگین می شویم آل سعود را از روی زمین بر می کنیم! یعنی اجازه نمی دهیم این ناامنی ها این طور ادامه پیدا کند. بنابراین ما به تمامی دوستان و طرفدارنمان همچون حزب الله گفته ایم خونسردی خود را حفظ کنید و فعلا عربستان کاری نکنید. طرفداران ما از عربستان گرفته تا یمن و بسیاری جاهای دیگر ما طرفداران زیادی داریم. اما فعلا از آنان خواسته ایم خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند و خویستن داری کنند، ولی پیش بینی ما این است که مسیری که عربستان ناشیانه و از روی بغض در حال طی آن است، منجر به یک درگیری محدود نیز بشود. ممكن است مثل صدام حسين تیری از سوی آنها شلیک شود و در نقطه اي با ايران درگير شوند انگاه ما راه می افتیم، ما دیر راه میافتیم ولی اگر راه بیافتیم، هرچند آن ها ملتمسانه خواهان اتمام باشند اما ما تا آخر خواهیم رفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با هشدار به مقامات سعودی گفت: حرفهای من هشدار است! آنقدر این ها جاهلند، که در جریان آتش سوزی پتروشیمی بوعلی، آنها شروع کردند به خوشحالی کردن، یعنی قدرتی که می خواهد در منطقه چند کشور را اداره کند، بخاطر آتش سوزی پتروشیمی بخش خصوصی و مردمی ما، آنها خوشحالی می کنند. خب این معلوم است که آنان مردمی اهل تمدن نیستند و جاهلانه این رفتار را می کنند.
پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
axx22
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سلام به همه ی خوانندگان این پست
درسته در کشور ما از لحاظ اقضادی مشکلاتی هست ولی همه جوانان این مملکت فرزندان باکری شیرازی چمران.. هستند و پایش بی افتد همه حاظریم تمام دشمنان ایران عزیر را با خاک یکسان کنیم در هر حال و شرایطی پشت رهبر و مسئولان شجاع هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
بس كن محسن خان
نريد عربستان شعار بديد
جنگ هم نكنيد
هميمجوري وضعمون گلستانه
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقای محترمی که میگی بس کن
پس وایسیم عرب های وهابی موش خور بیان
بالا سرمون
تو برو یکم غریت پیدا کن
اقای رضایی کسی رو دعوت به جنگ نکردند
اعلام دفاعه قاطعانه کردند
افررررین به پاسخ علی اقای رضایی
لعنت خدا به سعودی های بی دین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار