جمعی از بازیکنان، اعضای تیم های پایه و هواداران تیم فوتبال فولاد یزد رسیدگی مسئولان استان به مشکلات این تیم برای حضور در لیگ آزادگان را خواستار شدند.
کد خبر: ۲۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 10 July 2016
به گزارش تابناک یزد،این ورزشکاران امروز با حضور در استانداری یزد در توماری که به امضای آنان رسیده بود، پیگیری و رسیدگی به وضعیت و مشکلات تیم فوتبال فولاد یزد را از مدیریت ارشد استان خواستار شدند .
در این تومار که تحویل استانداری شد، بیان شده با توجه به اینکه تیم فوتبال فولاد یزد تنها سهمیه این استان در لیگ دسته اول باشگاه های کشور است، حفظ این تیم در لیگ به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
امضاء کنندگان این تومار از مسئولان اجرایی و ورزشی استان یزد خواستند تا فرصت باقی مانده هرچه زودتر نسبت به پیگیری ورفع مشکلات تیم فوتبال فولاد برای حضور جدی در رقابت های امسال اقدام کنند .
در هفته گذشته هم عده ای از بازیکنان تیم فولاد یزد به همراه هواداران و اعضای تیم های پایه و مدارس این باشگاه با حضور در استانداری و مراجعه به شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد ، حمایت از فوتبال استان را مورد تاکید قرار دادند.
تیم فوتبال فولاد یزد تنها نماینده استان در لیگ آزادگان است که به علت مشکلات مالی هنوز وضعیت این تیم برای حضور در این رقابت ها که از 17 مردادماه آغاز می شود، مشخص نشده است .
سرپرست تیم فولاد یزد گفت: حدود یک ماه تا آغاز لیگ آزادگان امسال فرصت باقی است ولی هنوز به خاطر بدهی و مشکلات مالی وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات نامعلوم است .
محمد انواری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین وضعیت تیم به صورت مکتوب به هیات فوتبال استان اعلام شده که امیدواریم با پیگیری و انجام اقدام لازم، زمینه حضور تیم در لیگ امسال فراهم شود .
وی اظهار داشت: اکثر تیم های لیگ آزادگان از مدت ها قبل با تعیین کادر فنی و جذب بازیکن، تمرینات خود را برای حضور قوی در مسابقات لیگ آغاز کرده اند .
وی گفت: در یزد با وجود واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی، حامی مالی برای ورزش وجود ندارد و شرکت فولاد یزد به تنهایی قادر به تامین هزینه های مورد نیاز برای تیمداری نیست .
انواری ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان اجرایی و ورزشی استان هرچه زودتر مشکلات تیم فوتبال فولاد یزد حل شود تا این تیم حضور آبرومندانه ای در مسابقات لیگ آزادگان داشته باشد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصلائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
واقعا" دارد آبرو ریزی می شود ! پیشنهاد می شود که اتاق بازرگانی و صنایع و معادن یزد تولیت این تیم را بر عهده گیرد . مجوز حد اکثر تبلیغات را به آن بدهند . هرروز مسابقه بنام یکی از شرکت ها باشد و....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار