مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار در مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 02 July 2016
به گزارش تابناک یزد،این مراسم معنوی به یاد اولین شهید مدافع حرم استان یزد شهید مسعود طاهری در حسینیه انصارالحیدرشهرستان در جوار حسینیه وحدت مهریز بنحو باشکوهی برگزار گردید .
یکی از روحانیون مهریزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم در ادامه نهضت عاشورا در برابر عوامل تکفیری داعش قیام کرده و در دفاع از حریم اهل بیت پیامبر(ص) شربت شهادت نوشیدند.
حجت الاسلام محمد خواجه افزود: بر همه افراد است که همواره با جدیت پاسدار حرمت خون شهدا باشند و در مسیر حق و حقیقت حرکت نموده و هیچگاه از خط ولایت فقیه و ارزش های الهی و انسانی خارج نشوند.
وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم جانانه در برابر کروهک های تکفیری برای دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) ایستادگی کردند و از حریم دین و قرآن دفاع نموده و راه عزت و عظمت حقیقت را به خوبی نشان دادند .
وی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای مدافع حرم هرگز از یاد نخواهد رفت زیرا اگر رشادتهای آنها نبود اوضاع کشور دست کمی از سایر کشورهای منطقه نداشت که همه روزه شاهد کشتار مردم بی دفاع آنان هستیم.
خواجه گفت: آسایش و امنیت میهن اسلامی ما بدون شک مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگران است و همه ما در هر موقعیت و مقامی که هستیم باید همواره مدافع ارزش ها ، نظام و برای تحقق اهداف شهیدان در عرصه های مختلف حضوری قوی داشته باشیم .
وی افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم یک کار مهم ، ارزشمند و باید همواره در ذهن ملت ایران و نسل جوان ما به عنوان یک ارزش متعالی زنده بماند .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار