فرمانده انتظامی خاتم از افزایش 19 برابری کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 02 July 2016
به گزارش تابناک یزد،علیرضا صالحی  افزود: این افزایش نشان دهنده تلاش و کوشش مامورانی است که تمام هم و غم خود را برای مبارزه با این بلای خانمان سوز گذاشته اند.
وی خاطرنشان کرد: متخلفینی که در زمینه کشف مواد مخدر دستگیر شده اند اکثریت آنها غیر بومی هستند.
وی در ادامه به برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر اشاره و تاکید کرد: جهت برخورد با خرده فروشان در قالب طرح های مبارزه با این افراد اقداماتی از جمله برخورد قاطع با افرادی که پاتوق دارند و نقاطی را آلوده می کنند به صورت هفتگی انجام می شود که با اقدامات صورت گرفته کشفیاتی نیز داشته ایم.
این مسئول انتظامی از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار و اطلاعاتی که در زمینه توزیع مواد در سطح شهرستان و یا از حمل مواد در بیرون از محدوده شهری خبر دارند نیروی انتظامی را مطلع کنند تا بتوانند برخورد جدی با این افراد داشته باشند.
وی از کاهش سن اعتیاد از 50 سالگی به 20 سالگی خبر داد و یادآور شد: گرایش به مواد مخدر صنعتی در جامعه گسترش یافته و بیشتر افراد از این مواد اطلاع ندارند و به دلیل نشناختن این مواد را مصرف می کنند.
سرهنگ صالحی اظهار کرد: فرهنگ سازی جهت آشنایی افراد با مواد مخدر صنعتی و سنتی بسیار مهم است که در همین راستا آموزش در مدارس به طور جدی توسط نیروی انتطامی صورت می گیرد.
وی مبارزه با اعتیاد و توزیع مواد مخدر را از وظایف نیروی انتظامی خواند و اضافه کرد: نداشتن مهارت نه گفتن، نبود قاطعیت در بین افراد و همچنین داشتن باورهای غلط موجب می شود تا افراد به سمت و سوی مواد مخدر کشیده شوند.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار