فرماندار بافق به وجود زمین های زیاد در این شهر اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن مهر به صورت اپارتمانی در بافق بی تدبیری بود.
کد خبر: ۲۵۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 02 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم در نشست هم اندیشی مسئولان و تعدادی از ساکنان مسکن مهر بافق ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری و زحمات اهالی این منطقه اظهار کرد: در بدو ورود به بافق بعنوان فرماندار به همراه جمعی از مسئولان ذیربط از مجموعه مسکن مهر که واقعا مورد بی مهری قرار گرفته بود بازدید کردم.
فرماندار بافق گفت: در همان بازدید وضعیت اسفناک مجموعه مسکن مهر را در حالیکه سیم های برق رها شده در محوطه زنگ خطری برای ساکنین بویژه کودکان بود مشاهده کردم که بلافاصله با هماهنگی ادارات ذیربط و ساکنین ،این مشکل بزرگ و خطر افرین رفع شد.
وی با بیان اینکه بافق مکان مناسبی برای ساخت آپارتمان نبوده است تصریح کرد: تمام تلاش خود را در زمینه حل مشکلات به کار خواهیم بست و از اهالی منطقه نیز این توقع وجود دارد که نسبت به نگهداری مجموعه و پرداخت هزینه شارژ احساس مسوولیت کنند چرا که رفع 70 درصد از مشکلات به همت خود مردم بستگی دارد.
وی موضوع تشکیل یک مجمع قوی ازبین اهالی منطقه را مهم خواند و گفت: با تشکیل این مجمع می توان گام موثری در راه رفع مشکلات عنوان شده، برداشت.
فرماندار بافق خاطر نشان کرد: با تشکیل این مجمع می توان درخواست حسابرسی کرد تا حسابها از صفر تا صد مورد بررسی قرار گیرد که با انجام این کار دیگر شائبه ای برای هیچکس وجود نخواهد داشت.
وی، آسفالت مجموعه،جمع آوری نخاله ها و عملیات گازرسانی مسکن مهر را از اقدامات و اولویت ها مهم بافق اعلام کرد و افزود: این امور به ترتیب اولویت انجام خواهد شد تا نظر ساکنان این مجموعه تامین شود.
طلایی مقدم همچنین در رابطه با انجام کارهایی از جمله روشنایی محوطه مسکن مهر، پیگیری احداث فضای سبز، بلوک گذاری، حصار کشی محوطه، احداث مدارس راهنمایی دخترانه و پسرانه، پیگیری چک و سفته هایی که از اعضا نزد هیئت مدیره به امانت است، پیگیری سود مشارکتی اعضا با بانک مسکن، تامین نیروی خدماتی از سوی شرکت سنگ آهن برای سپتیک قول مساعد داد.
226 نفر در بافق به عنوان متقاضی مسکن مهر ثبت نام کردند و واحد مسکونی خود را با تمام مشکلات و نارسایی هایی که داشت تحویل گرفتند.
علاوه بر مجتمع مسکن مهر، بهزیستی و بنیاد مسکن هم به ترتیب 40 و 24 واحد مسکونی را ساخته و به افراد نیازمند تحویل دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار