در سی‌و‌چهارمین سالگرد شهادت شهید محراب استان یزد، آیت‌الله محمد صدوقی، مسئولان استان یزد به مقام شامخ شهید صدوقی و فرزند وی، امام جمعه فقید یزد ادای احترام کردند.
کد خبر: ۲۵۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 02 July 2016

به گزارش تابناک یزد،در مراسم سی‌و‌چهارمین سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی که  در مسجد حظیره یزد برگزار شد، مسئولان استان یزد به مقام شهید صدوقی ادای احترام کردند.

در این مراسم که با سخنرانی آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، برخی از اعضای شورای شهر یزد حضور داشتند و با حضور بر مزار شهید صدوقی، یاد و خاطره شهید محراب استان یزد را گرامی داشتند.

در این مراسم جمع کثیری از مردم یزد و دوستداران شهید صدوقی، بیت شهید صدوقی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند.

شهید صدوقی در روز جمعه 11 تیرماه سال 1361 مصادف با 11 رمضان در مسجد ملااسماعیل پس از اقامه نماز جمعه توسط گروهک مجاهدین خلق به شهادت رسید.

شهید صدوقی از همراهان امام در اغلب تبعیدها بود و زمانی که امام خمینی‌(ره) پس از سال‌ها دوری و تبعید از پاریس به ایران بازگشت، شهید صدوقی وی را همراهی می‌کرد.

در 11 تیر سال 1390 و دقیقا در سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله صدوقی، فرزند وی، حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید استان یزد نیز درگذشت و امشب مراسم بزرگداشت وی نیز برگزار شد.

این مراسم در مسجد حظیره (روضه محمدیه)، آرامگاه شهید صدوقی و فرزندش و پایگاه مبارزات انقلاب در دوران ستمشاهی برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار