کد خبر: ۲۵۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 01 July 2016
به گزارش تابناک یزد، حسین فریدون دستیار اجرائی رئیس جمهور مداخله در تعیین رئیس بانک رفاه کارگران را تکذیب کرد

حسین فریدون روز جمعه در پاسخ به سوال ایرنا در مورد اظهارات رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تکذیب ادعاهای مطرح شده گفت: انتصاب و تغییر روسای بانکها توسط مجمع عمومی بانک و پس از طی مراحل قانونی صورت می گیرد و اصولا فرایند تعیین مدیرعامل یک بانک در حیطه اختیارات و وظائف دستیار اجرائی رئیس جمهور نبوده است.

فریون ضمن ابراز تاسف عمیق از اظهارات خلاف واقع قاضی سراج افزود: این اظهارات را موجب هتک حیثیت افراد در رسانه ها و مخدوش شدن جایگاه مهم سازمان بازرسی کل کشور می دانم و در عین حال حق پیگیری قانونی به جهت هتک حرمت و افترا را برای خود محفوظ می دانم.

وی در پایان این اینگونه اظهارنظرها را غیرسازنده دانست و یادآورشد: باید در برابر قانون تمکین و از اقدامات خلاف قانون و نیز اظهار نظرهای اختلاف افکن پرهیز کنند.

به گزارش الف، این واکنش حسین فریدون به اظهارات هفته اخیر قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره فشار و لابی وی در انتصاب علی صدقی به ریاست بانک رفاه کارگران بود. 

روز سه شنبه ناصر سراج در حاشیه همایش سراسری هفته قوه قضاییه در رابطه با موضوع فیش های حقوقی گفته بود: اولین بار موضوع در رابطه با بانک رفاه کارگران مطرح شد. زمانی که مدیر عامل این بانک رئیس بانک ملی بود، پرونده سنگینی داشت که پرونده وی هنوز هم در دادسرا مطرح است. همان زمان آقای حسین فریدون اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود حتی بنده مخالفت کردم و گفتم که وی پرونده سنگینی دارد، ولی متاسفانه با اصرار و لابی ایشان، وی رئیس بانک رفاه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار