راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و روزه دار دارالعباده یزد برگزار شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی بانگ آزادی قدس شریف را سردادند.
کد خبر: ۲۵۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 01 July 2016
به گزارش تابناک یزد،مردم ولایتمدار شهر یزد با حضور گسترده در این راهپیمایی که از ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی آغاز و در مسیرخیابان امام خمینی (ره)، میدان شهدا، خیابان قیام تا مسجد ملااسماعیل (میعادگاه نمازجمعه) ادامه یافت با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار، بار دیگر جلوه ای از استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
در راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان و اقشار مختلف مردم یزد برگزار شد، شرکت کنندگان علاوه بر اعلام حمایت از آزادی قدس شریف، نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل ‌عام فلسطینیان توسط صهیونیست ها اعلام کردند.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم، داعشی و تکفیری عامل اسرائیل‌ اند با همه جنایت گروهکی ذلیل ‌اند، داعشی و تکفیری و وهابی، سه عنصر شیطانی ارهابی، مجاهد خدایی بجنگ تا رهایی از شعارهای راهپیمایان روز جهانی قدس در یزد بود.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری در حمایت از ملت قهرمان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس قرائت و با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.
زهرا باقری بانوی ۳۵ ساله یزدی که در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد شرکت کرده است، گفت: حضور همه مسلمانان در راهپیمایی قدس نشان از ظلم ستیزی و دفاع از حق مظلومان دارد.
وی افزود: روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل زیادخواهان و روز بیداری ملت هاست.
علی صالحی شهروند 53 ساله یزدی نیز گفت: روز قدس نماد ظلم ستیزی و آزادیخواهی مستضعفان دنیاست و با حضور در راهپیمایی این روز حمایت خود را از مظلومان و ستم دیدگان اعلام می کنیم.
وی افزود: شرایط حساس منطقه خاورمیانه در برهه کنونی و نمایان شدن جنایت های گروهک های تکفیری و عوامل استکبار و صهیونیسم بین الملل در سرزمین های اسلامی بر اهمیت بیش از پیش حضور در راهپیمایی روز قدس افزوده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر شهر یزد، در 70 نقطه شهری و روستایی استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
استان یزد با یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار