کد خبر: ۲۵۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 01 July 2016

به گزارش تابناک یزد،یزد میزبان تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند می شود. مسئولان فدارسیون تایلند بدنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان بودند و مکاتباتی با مسئولان فدارسیون ایران در این خصوص داشته اند که با مخالفت دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان مواجهه شده  است .

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در این رابطه گفت: مسئولان تایلندی طی نامه رسمی درخواست پرپایی اردو  تیم ملی فوتبال ساحلی این کشور را در ایران ودو بازی  دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را داده بودند، که مورد موافقت میر شمسی سرمربی تیم ملی قرار نگرفت.

شهریاری در ادامه افزود: با توجه اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان یکی از قدرت های برتر جهان است و سرمربی تیم ملی مخالف بازی با تیم های سطح پایین بود، دپارتمان فوتبال ساحلی به مسئولان تایلندی اعلام کرد که در صورت پرداخت تمام هزینه ها می تواند در کشورمان اردو بزند ولی امکان بازی با تیم ملی بزرگسالان ایران در این مقطع زمانی وجود ندارد.

وی ادامه داد :بر همین اساس تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند طی روزهای هفتم تا 12مردادماه اردوی خود را در شهر یزد پرپا خواهد کرد و باتوجه به همزمانی اردوی تیم ملی (ب) کشورمان و موافقت علی نادری سرمربی تیم  تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند  دو دیدار دوستانه با تیم لی (ب)وتیم باشگاهی گلساپوش یزد برگزار خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار