معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: افزون بر 500 واحد آموزشی در یزد و شهرستان های تابعه استان زیر پوشش این تشکل قرار دارند .
کد خبر: ۲۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 01 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید یحیی نجم الهدی در جمع اعضای قرارگاه دانش آموزان مهریز افزود: افزون بر 10 هزار دانش آموز عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان در دو بخش خواهران و برادران از برنامه های سالانه اتحادیه استفاده می کنند .
وی ادامه داد: برگزاری همایش همکلاسی آسمانی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموزان شهید ، برگزاری خمیمه های معرفت و همچنین همایش های توجیهی و اردوها جزو برنامه های محوری اتحادیه دانش آموزان است .
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس تقویم اجرایی همه ساله در فصل تابستان اردوی آموزشی و توجیهی برای روسای انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنوان شیفتگان خدمت برگزار می شود .
نجم الهدی گفت: همکاری مدارس و مربیان پرورشی با اتحادیه و انجمن های اسلامی در سطح استان یزد خوب است و اعضای این تشکل بر اساس اساسنامه و مرامنامه تشکیلاتی فعالیت دارند .
معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد ، حفظ و حراست از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را از اهداف مهم و همیشگی این تشکل ذکر کرد .
نجم الهدی با اشاره به اینکه شناسایی دانش آموزان برتر در حوزه پرورشی ، درسی و اخلاقی در مدارس جزو برنامه های این تشکل است گفت: بعد از شناسایی این عده از دانش آموزان در قالب یک برنامه مدون در طول سال نسبت به برگزاری دوره های آمورزشی و ارتقای دینی و فرهنگی اقدام بعمل می آید .
معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد اظهار داشت: هم اکنون در تمامی مناطق و شهرستان های استان تشکل اتحادیه دانش آموزان فعال و کار عضو یابی شروع شده است .
نجم الهدی گفت: در طول سال با همکاری ادارات آموزش و پرورش در مدارس توسط انجمن های اسلامی دانش آموزان برنامه های مختلف بر حسب نیاز و با مشارکت دانش آموزان برگزار می شود .
استان یزد با یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت دارای 180 هزار دانش آموز است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار