کد خبر: ۲۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 01 July 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد با بیان اینکه شهرستان یزد دارای ۱۲ مرکز نیکوکاری است گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مراکز نیکوکاری یزد بین نیازمندان توزیع شد.

محمدزارع میرک‌آباد  با اشاره به اینکه یکی از اهداف عالی امداد رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان با رویکرد حفظ شأن و منزلت خانواده‌های مددجویی است اظهار داشت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران در محلات، مراکز نیکوکاری با هدف ساماندهی شبکه‌های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی، مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه‌های نیکوکاری همبستگی اجتماعی را به دنبال دارد و باعث تقویت ارتباط خیرین و نیکوکاران با نیازمندان می‌شود.

زارع استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت‌های حسنه اسلامی و جذب کمک‌های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت‌هایشان و توزیع در همان محل را از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری محله عنوان کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان یزد تصریح کرد: شهرستان یزد 12 مرکز نیکوکاری از اردیبهشت‌ماه سال 1393 با هدف جذب کمک‌های مردم نیکوکار و خیر و همچنین توزیع بین نیازمندان همکاری خود را با کمیته امداد شهرستان آغاز کردند.

زارع عنوان کرد: در این راستا بیش از 2 هزار و 583 نفر نیکوکار، حامی و امدادیار با این مرکز همکاری داشته و خدمات خود را به نیازمندان و مددجویان ارئه می‌نمایند.

وی در پایان گفت: از ابتدای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در این شهرستان، بیش از 20 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک‌های مردمی در این مراکز جمع‌آوری و بین محرومین همان منطقه توزیع شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار