یکشنبه 13 تیر 95 مراسم معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت
به نظر می رسد سونامی تغییر مدیران عامل بانکهای کشور نتیجه اثرات افشای فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران اقتصادی است. به این ترتیب احتمال پرداخت حقوق های چند صد میلیونی قوت می گیرند.
کد خبر: ۲۵۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 30 June 2016
به گزارش تابناک یزد، بعد از برکناری مدیرعامل بانک رفاه زمزمه های تغییر مدیران عامل دو بانک بزرگ خصوصی کشور به گوش می رسد.

بنا به اخباری که به خبرنگار ما رسیده، علی رستگار که از اسفند 93 سکان هدایت بانک ملت را به عهده داشت امروز جای خود را به هادی اخلاقی فیض آثار می دهد.

اخلاقی فیض آثار پیش از این در سالهای آغازین دهه 1390 به عنوان معاون طرح و برنامه بانک ملت فعالیت داشت و پس از آن به عنوان عضو هیئت مدیره بانک سپه منصوب شد.

همچنین به نظر می رسد لله گانی مدیرعامل بانک صادرات جای خود را به زراعتی می دهد. و اکبری جانشین دولتی در موسسه قرض الحسنه مهر ایران می شود.

گفتنی است تاکنون به طور رسمی استعفای سه مدیر بانکی تایید و اعلام نشده است، اما آنطور که منابع مطلع اعلام می کنند مدیران عامل بانکهای صادرات، ملت و قرض الحسنه مهر ایران از سمت خود استعفا کرده اند.

این در حالی است پیگیری‌ها نیز حاکی از تایید استعفای مدیران عامل بانک صادرات و مهر ایران است، و برکناری مدیرعامل بانک ملت نیز تایید غیررسمی شده است. البته شنیده ها حاکی از اینست که یکشنبه 13 تیرماه 95 مراسم معارفه اخلاقی مدیرعامل جدید بانک ملت برگزار خواهد شد.

نکته جالب در مورد تغییر مدیرعامل بانک ملت اینست که وی در اواخر جلسه هیئت مدیره آن بانک که امروز صبح برگزارش شد، از امضای صورتجلسه هیئت مدیره خودداری کرده و اعلام کرده که در ساعت 17 امروز با یکی از مقامات ارشد دولتی درباره بقای خود در بانک ملت جلسه دارد و ادامه جلسه هیئت مدیره بانک و امضای صورتجلسه به بعد از جلسه وی با این مقام دولتی موکول شود.

رستگار سرخه‌ای با این اقدام خود تلاش دارد تا در لیست رسوایی‌های مدیران بانک با حقوق‌های نجومی قرار نگیرد و در ریاست بانک ملت باقی بماند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار