کد خبر: ۲۵۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 30 June 2016
به گزارش تابناک یزد، آیت الله محسن غرویان راجع به فشارهای اخیر به دولت گفت: ارزیابی همه ملت ما از فشارهایی که اخیرا به دولت آقای روحانی وارد می شود روشن است، همه بر این باور هستند که این فشارها بخاطر این است که انتخابات سال 96 نزدیک است و افراطیون قصد دارند رییس جمهور را در نظر مردم ساقط کنند تا بتوانند در انتخابات مجددا جناح و تفکر خود را سر کار بیاورند. این مسئله روشنی است که همه میفهمند و ملت نسبت به آن هوشیار هستند.

غرویان با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد دعوت اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: اصولگرایان عاقل یا همان سنتی به دنبال این تفکر نخواهند رفت. اصولگرایانی که عاقل باشند نباید فریب این حقه ها را بخورند و دوباره از سوراخی که چندین بار گزیده شدند، گزیده شوند.

وی در پاسخ به این پرسش این احتمال وجود دارد که اصولگرایان از روحانی حمایت کنند گفت: اصولگرایان سنتی از ایشان حمایت می کنند ولی نواصولگرایان سایه روحانی را با تیر می زنند، چه برسد به اینکه بخواهند حمایت کنند. روحانی دم خیلی از این افراد را چید و همین افراد از این موضوع حسابی شاکی هستند و میخواهند به هر شکلی که شده انتقام بگیرند.

انتخاب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار