مدیر مرکز اورژانس 115 بهاباد از کاهش 100 درصدی تلفات تصادفات رانندگی طی سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 30 June 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدعباس رضوانیان  اظهار داشت: تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس بهاباد در سه ماهه نخست سال گذشته 23 مصدوم تصادفی را از صحنه منتقل کرده است، در حالی که این تعداد با کاهش نسبی به 20 مورد در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

رضوانیان عنوان کرد: همچنین اورژانس بهاباد در سه ماهه اول امسال 102 ماموریت انتقال بیمار اورژانسی غیرتصادفی را به بیمارستان انجام داده، این در حالی است که سال گذشته 93 ماموریت انجام شده است.

به گزارش فارس، فرماندار بهاباد چندی پیش در نشست شورای ترافیک این شهرستان، فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک را خواستار شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان بهاباد برطرف و تردد در محورهای ورودی و خروجی روانسازی شود.

عباس اقبال به موضوع احداث دور برگردان در بقیه خیابان‌های شهر بهاباد اشاره کرد و گفت: احداث دوربرگردان یک ضرورت است و علاوه بر رفاه حال شهروندان تا حد زیادی از بروز تصادف رانندگی و خسارات جانی و مالی جلوگیری می‌کند.

بهاباد با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار