فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) بافق گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف، گردهمایی 10 هزار نفری بانوان بافقی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 30 June 2016

به گزارش تابناک یزد،معصومه خدامی  با اشاره به برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب با حضور بیش از 10 هزار نفر از بانوان شهرستان بافق اظهار داشت: این گردهمایی در روز بیست و یکم تیرماه در میدان امامزاده عبدالله(ع) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان شهرستان بافق برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی حجاب و عفاف بانوان بافقی با هدف حمایت از حقوق شهروندی و تاکید بر ضرورت توجه به امنیت و آرامش زنان در جامعه همچنین ترویج فرهنگ حجاب برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) بافق تصریح کرد: ایجاد خودباوری و توجه به تولید ملی و البسه عفیف و تجلیل از منزلت زن با الگوی اسلامی و توجه به عفاف و حجاب به عنوان میراث انبیای الهی از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.

خدامی اظهار امیدواری کرد: زنان همیشه در صحنه شهرستان بافق با حضور در گردهمایی حجاب و عفاف گامی بزرگ در عرصه فرهنگی بردارند و به ترویج فرهنگ حجاب در جامعه کمک کنند.

به گزارش فارس، 21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد در سال 1314 علیه کشف حجاب رضاخانی به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

شهرستان بافق با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوب‌شرقی مرکز استان یزد واقع شده است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار