کد خبر: ۲۵۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 30 June 2016
به گزارش تابناک یزد، نماینده مردم تفت و میبد با اشاره به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی گفت: صندوق‌های بازنشستگی کشور دیر یا زود با بحران مواجه می‌شوند.
 کمال دهقانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه نمایندگان یزد در تمام کمیسیون‌های مهم مجلس حضور دارند اظهار داشت: نائب رئیسی اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حال حاضر به عهده من قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نماینده حوزه انتخابیه مهریز‌ در کمیسیون شوراها و نماینده حوزه انتخابیه اردکان در کمیسیون بودجه حضور دارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ترتیب وزرا در حال ارائه گزارش به نمایندگان هستند که نمایندگان در ارتباط با امور کشور قرار گیرند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضی نمایندگان از تعدادی وزرا شاکی بودند و اعتقاد داشتند که این مطالب همان مواردی است که در روزنامه‌ها منتشر می‌شود و باید مطالب تکمیل‌تری بیان کنند.

دهقانی ادامه داد: با این وجود باید قبول کرد که کشور در مشکلات مالی و اقتصادی قرار داشته و دارد و نمی‌توان انتظار داشت که دولت تمام مشکلات را یک‌باره برطرف کند.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی استان یزد با اشاره به مشکلات بازنشستگان، گفت: صندوق‌های بازنشستگی دیر یا زود دچار بحران می‌شوند، و با توجه به اینکه تعداد بازنشستگان روز به روز افزایش می‌یابند، صندوقهای بازنشستگی باید هزینه‌های لازم را تامین کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار