کد خبر: ۲۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 30 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل ورزش و جوانان یزد از افتتاح و بهره‌برداری کامل سالن ۱۲۰۰ نفره چند منظوره ورزشی شهرستان خبر تا شهریورماه امسال خبر داد و گفت: زورخانه‌های بافق نیازمند تعمیرات اساسی است.

مسعود شریعتی با همکاری فرماندار و مسئولان اجرایی منطقه این سالن به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: اعتبار تکمیل سالن همراه با کف پوش پارکت 450 میلیون تومان است که براساس اعتبارات سال 94 و 95 پیمانکار جدید آن معرفی می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه زورخانه و سالن‌های موجود استان نیاز به تعمیرات اساسی دارد، تصریح کرد: اعتبارات این بخش نیز از ناحیه اداره کل ورزش و جوانان استان، جذب خیرین، مساعدت شرکت‌ها و معادن در راس شرکت سنگ اهن مرکزی تامین می‌گردد.

شریعتی اشاره‌ای نیز به احداث سه زمین ورزشی شهرستان تا قبل از 22 بهمن سال 95 داشت و بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه باید نامه‌نگاری‌های خود را در این رابطه انجام دهند تا آماده‌سازی این زمین‌ها نیز با مشارکت شرکت سنگ آهن عملیاتی شود.

وی اعتبار تعمیرات 4 زورخانه را 800 میلیون ریال عنوان نمود و یادآور شد: این اعتبار از سوی مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، جذب خیرین و فرمانداری تامین می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار