رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در پنج منطقه در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 30 June 2016
به گزارش تابناک یزد،حمید عسکری  افزود: این راهپیمایی باشکوه همزمان با سراسر کشور در شهرمهریز و روستاهای منشاد ، ارنان ، بهادران و تنگچنار برگزار می شود .
وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مهریز از ساعت 12 صبح روز جمعه از حسینیه شهدای گمنام تا مسجد جامع ولی عصر (عج) و محل برگزاری نمازجمعه برگزار خواهد شد .
رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز خاطر نشان کرد: مراسم راهپیمایی در مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز اغلب تا گلزارهای منور شهدا پیش بینی شده که باشکوه و گسترده با حضور مردم ولایی و انقلابی انجام می گیرد .
عسکری گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بخاطر تحولات منطقه و در میان امت اسلام نسبت به گذشته از اهمیت بسیار زیاد تری برخوردار است و باید آحاد مردم ولایی باشکوه مشارکت کنند .
وی افزود: چشم مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین به حضور پرصلابت مردم در این راهپیمایی دوخته شده لذا باید مردم بصورت گسترده در راهپیمایی امسال شرکت جدی داشته باشند .
این مسئول گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز فراهم شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد .
عسکری گفت: مردم انقلابی مهریز بارها نشان داده اند که دلبسته نظام و انقلاب هستند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری رسالت خود را انجام می دهند .
شهرستان مهریز 50 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است .
راهپیمایی روز قدس، همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار