مدیر کل ورزش و جوانان یزد، فعالیت جدی برای ارتقای رشته بسکتبال در این استان را خواستار شد.
کد خبر: ۲۵۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 30 June 2016
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در جمع اعضای مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال یزد افزود: این ورزش جذاب همانند سایر رشته های ورزشی در شهرستان یزد و مناطق تابعه در سطح استان دارای ظرفیت و علاقه مندان خوبی است.
وی ادامه دادمه داد: متاسفانه علیرغم ظرفیت های بسیار خوبی که در استان وجود دارد ورزش بسکتبال در سال‌های گذشته در استان پیشرفت های مناسبی نداشته است .
این مسئول تاکید کرد: باید تلاش کرد با برنامه ریزی مدون ، دقیق و همچنین در قالب برنامه‌های راهبردی پیش‌بینی شده برای توسعه همه جانبه رشته بسکتبال در استان یزد اقدامات لازم بعمل آید .
شریعتی در ادامه به موضوع مهم آموزش و استعدادیابی بویژه با بهره گیری از ظرفیت مدارس در آموزش و پرورش تاکید و خاطر نشان نمود: باید در این خصوص بیش از گذشته کار انجام داد.
وی گفت: اگر به آموزش و استعدادیابی از طریق مدارس عنایت خاص صورت گیرد بدون شک شاهد شکوفایی و گسترش این رشته جذاب در سطح استان یزد و ارتقای آن خواهیم بود .
مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: باید همواره در تمامی رشته ها و همچنین بسکتبال یک نگاه ویژه به رده‌های سنی پایه داشت که اگر این امر در عمل محقق شود به جایگاه خوبی دست پیدا می کنیم .
شریعتی همچنین به لزوم توجه به جلب و جذب حامیان مالی و تامین اعتبار برای برنامه ریزی و گسترش فعالیت‌های رشته بسکتبال با بهره گیری از بخش خصوص تاکید کرد .
وی گفت: بهره گیری از بخش خصوصی برای تامین هزینه ها و انجام فعالیت ها یک امر مهمی است که باید همواره مدنظر مسئولان هیات ها و رشته بسکتبال قرار گیرد.
مجمع انتخاباتی بسکتبال استان یزد با حضور اعضا و نماینده فدراسیون بسکتبال برگزار شد که در پایان احمد عسکری نیا با کسب 14 رای تمام اعضا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.
استان یزد با یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت دارای 47 هیات ورزشی و افزون بر 50 هزار ورزشکار سازمان یافته است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار