کد خبر: ۲۵۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 29 June 2016
به گزارش تابناک یزد،دكتر "احمد افروزيان" با صدور حكمي از سوي رياست جهاددانشگاهي كشور به عنوان  سرپرست مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي يزد منصوب شد.

در حكمي كه از سوي "حميدرضا طيبي" رئيس جهاددانشگاهي صادر شده، آمده است؛ "... با عنايت به مصوبه يكصد و سي و هفتمين جلسه هيئت امناء، ضمن تعهد و شايستگي‌هاي جنابعالي بدينوسيله به موجب اين حكم به عنوان سرپرست مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي يزد منصوب مي‌گرديد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و همكاري و همدلي همه جهادگران عزيز جهاددانشگاهي در انجام وظيفه محوله و توسعه كمي و كيفي فعاليت‌هاي آن مركز موفق باشيد."

"احمد افروزيان" سرپرست اين مركز در گفت‌وگو با ايسنا – منطقه يزد، بسترسازي جهت تجاري كردن دستاوردهاي تحقيقاتي، ايجاد زمينه كارآفريني و حمايت از نوآوري و خلاقيت نيروهاي محقق جوان، كمك به اقتصاد محلي مبتني بر فناوري، ايجاد فضاي لازم جهت گسترش و رشد واحدهاي كوچك و متوسط دانش مدار و فناور فعال و توليد و توسعه محصولات و فرايندهاي فناوري قابل عرضه به بازار، از اهداف اين مركز خواند.

وي خاطرنشان كرد: مركز رشد واحدهاي فناور گياهان دارويي جهاددانشگاهي استان يزد، مركزي است كه تحت مديريت متخصصين حرفه‌اي اداره مي‌شود و با ارائه خدمات حمايتي از ايجاد و توسعه حرفه‌هاي جديد توسط كارآفريناني كه در قالب واحدهاي فعال در زمينه گياهان دارويي و فرآورده‌هاي طبيعي فعاليت مي‌كنند و اهداف اقتصادي مبتني بر دانش و فناوري دارند، حمايت مي‌كند .

به گفته‌ي وي، اين مركز وابسته به جهاددانشگاهي است و مجوز فعاليت خود را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و هيات امناء جهاددانشگاهي دريافت كرده است.

افروزيان خاطرنشان كرد: در حال حاضر شش شركت فناور و دو هسته فناوري در اين مركز مستقر هستند و 12 درخواست جهت حضور در اين مركز در دست بررسي است.

سپرست مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي در مورد خدماتي كه مركز به شركت‌ها و هسته‌هاي فناور ارائه مي‌دهد نيز گفت: تامين دفتر كار  در مركز، ارائه مشاوره هاي فني – تخصصي ،اقتصادي و حقوقي، برگزاري دوره‌هاي آموزش تخصصي‌، معرفي جهت بهره مندي از تسهيلات بانكي، بازار يابي و برند سازي محصولات توليديو ارائه خدمات آزمايشگاهي و گلخانه‌اي، از جمله اين خدمات است.

افروزيان در پايان نيز يادآور شد: مركز رشد گياهان داروئي جهاد دانشگاهي يزد از صاحبان ايده و فعالان بخش كشاورزي و گياهان دارويي جهت حضور در مركز رشد دعوت مي‌كند كه در اين باره متقاضيان مي‌توانند به آدرس اشكذر،خيابان امام خميني(ره) مراجعه يا با شماره تلفن 03532722941 در ساعات اداري تماس بگيرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار