رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: حضور تیم فوتسال بانوان این استان در لیگ برتر باشگاه های کشور به حمایت مالی نیاز دارد .
کد خبر: ۲۵۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 29 June 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد حسین رسولزادگان  افزود: تیم فوتسال بانوان یزد بعد از سال ها تلاش مضاعف در لیگ دسته اول و رقابت جدی با تیم های مدعی کشور برای نخستین مرتبه به لیگ برتر صعود کرد .
وی ادامه داد: این تیم در سایه همت و غیرت با بهره گیری از کادر فنی و بازیکنان بومی موفق شد در سالجاری با غلبه بر حریفان مقتدر از استان های مختلف جواز حضور در این لیگ را کسب کند .
رییس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: در فصل گذشته رقابت ها ، جمعیت هلال احمر استان یزد با جدیت به عنوان حامی مالی نسبت به تامین هزینه های تیم در مسابقات اقدام کرد .
رسولزادگان گفت: در فصل جاری مسابقات بخاطر بالا رفتن هزینه ها هلال احمر استان به تنهایی نمی تواند نسبت به تامین تمامی نیازهای این تیم اقدام کند و لازم است حامیان مالی دیگر به یاری تیم بشتابند .
وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور در شهریور ماه آغاز می شود و برخی تیم ها برنامه های تمرینی خود را از مدت ها قبل آغاز کرده اند وضعیت تیم یزد برای حضور در مسابقات هنوز در مشخص نیست .
رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: در این خصوص مسائل توسط تیم هلال احمر پیگیری شده و اگر مسائل و نیازهای آن مرتفع شود قطعا این سهمیه مهم را از دست خواهیم داد.
رسولزادگان گفت: هیات فوتبال بر حسب وظیفه که باید کار نظارت و پیگیری مسائل باشگاه ها را انجام دهد در این خصوص در هفته های گذشته مشکلات را با جدیت منتقل کرده است .
وی خاطر نشان کرد: برای استانی مثل یزد که قطب صنعتی و تولیدی کشور محسوب می شود به هیچ وجه زیبنده نیست که تیم های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی آن برای حضور در لیگ های کشور دچار مشکل باشند .
پیکارهای لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور تیم های ملی حفاری ایران، پخش و پالایش آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، شهرداری دزفول، بازرگانی امیر نوشهر، شهرداری رشت، تعاونی احرار رشت، شهرداری البرز زنجان، هلال احمر یزد، شقایق سرخ مبارکه اصفهان، آراد کرمان، شهرداری تبریز، ابرسنگ سارینا بابل، دکتر جمشیدی راد تبریز از روز 5 شهریور ماه آغاز خواهد شد.
قرعه کشی این بازیها روز 20 تیر ماه در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.
استان یزد با یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت دارای 47 هیات ورزشی ، 50 هزار ورزشکار سازمان یافته و همچنین تیم های مختلف فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های مختلف کشور است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار