کد خبر: ۲۴۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 21 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق از افتتاح هفتاد و چهارمین زورخانه استان یزد و پنجمین زورخانه شهرستان بافق خبر داد.
 "عزیز الله عباسیان" با اشاره به افتتاح زورخانه قمر بنی‌هاشم در روستای مبارکه بافق بمناسبت ولادت باسعات امام حسن مجتبي(ع)، اظهار كرد: ساخت اين زورخانه از سال گذشته با همت هیات پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان بافق، دهیاری و شورای روستای مبارکه و همچنین کمک ورزشکاران و خیرین آغاز شد.

به گفته‌ي وی، برای تکمیل و افتتاح زورخانه قمر بنی هاشم  حدود 130 میلیون تومان هزینه شده و وسایل و لوازم ورزشی آن توسط هیات پهلوانی و زورخانه ای تهیه و اهدا شده است .

عاسيان با اشاره به این که بیشتر جمعیت روستای مبارکه را جوانان تشکیل می دهند، گفت: این روستا تاكنون از داشتن زورخانه براي انجام ورزش ملی و مذهبی باستاني محروم بوده است لذا تلاش کردیم که با همکاری مسئولین روستای مبارکه، این زورخانه تکمیل و به بهره‌برداری برسد و در اختیار جوانان این منطقه قرار گیرد .

وي با تأکید بر ضرورت گسترش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در بافق، یادآور شد: در این ورزش، علاوه بر فعالیت‌های جسمی موضوع تطهیر روح و روان نیز به واسطه روحیه‌هاي پهلوانی مورد‌ توجه قرار دارد.

رئیس هیات زورخانه‌ای و پهلوانی بافق در پايان ابراز اميدواري كرد كه با حمایت‌های بیشتر مسئولان شاهد رشد و بالندگی بیشتر این رشته ورزشی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه باشیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
در سایت دیگه نوشته 200 میلیون تو زورخونه گفتند 45 میلیون اخه چند خرج شده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار