کد خبر: ۲۴۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ 09 June 2016

به گزارش تابناک یزد،به مناسبت برگزاری یازدهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی در یزد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد، فیلم کوتاه داستانی "گذر" کلید خورد.


این فیلم که نوشته عاطفه صالحی است و خودش کارگردانی آن را به عهده دارد از چهارشنبه ١٩ خرداد در آپارتمانی در یزد کلید خورده و فیلمبرداری تا ٢٣ خرداد ادامه خواهد داشت.
این فیلم ١٥ دقیقه ای که قرار است در بخش سبک زندگی جشنواره رضوی حضور داشته باشد روایت زندگی زنی است که در ماه های آخر بارداری و در آستانه تولد فرزندش بر سر یک دو راهی قرار می گیرد. این سومین فیلم عاطفه صالحی در مقام کارگردان است او که کارشناس طراح لباس و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است، پیش از این به عنوان طراح لباس و منشی صحنه  نیز فعالیت داشته است.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از؛ بازیگران: الهام الثوره خسروی، محمدرضا زبرجدی، جملیه ستوده نیا و فاطمه میروکیلی. تهیه کننده: علی صالحی، تصویربردار: رامین راستجو، صدابردار: سلمان، منشی صحنه: بهناز زحمتکش، دستیار کارگردان و طراح صحنه: محمد علی نعمت الهی، طراح و مجری گریم: بهناز علیمحمدی طراح لباس: عاطفه صالحی، دستیاران تصویر: مرتضی ایمانی راد و محمد حسین افضلی، مدیر تولید: سید مصطفی فخاری، دستیاران تولید: مرتضی انیسی ، فیلمبردار پشت صحنه: مسعود حاجی ابراهیمی،مشاور رسانه ای:عاطفه ابراهیمی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عاطفه صالحي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
سلام
ممنون از انتشار خبر. ببخشيد در متن خبر اسم عكاس فيلم قيد نشده.
عكاس: سجاد دهقان. لطفا تصحيح بفرماييد. ممنونم.
همينطور كلمه دستياران توليد بايد به دستيار توليد تغيير كنه. ممنون از شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار