امام جمعه موقت یزد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صلاح همه کشور را در نظر بگیرند، نباید بخشی نگر بوده و فقط منطقه و حوزه فعالیت خود را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۲۳۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 27 May 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد حسن معز الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به آغاز بکار مجلس جدید در هفته آینده افزود: نمایندگان به گونه ای رفتار کنند که همواره به فرمایش امام خمینی (ره) مجلس در راس امور باشد.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است چون امر ریل گذاری کشور را برعهده دارد تا قطار اجرایی کشور بر روی آن حرکت کند و برای انجام این وظیفه خطیر باید همه تلاش خود را بکار گیرد.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به مسائل، نگاه کلان داشته باشند و بخشی نگاه نکنند یادآور شد: نباید مسائل جناحی در کارها دخالت داده شود، نمایندگان نباید وکیل الدوله و یا رقیب الدوله باشند بلکه باید ناصح الدوله باشند و همواره صلاح دولت و مردم را در نظر بگیرند .
معز الدینی افزود: نمایندگان مجلس باید جایگاه خود را حفظ کنند و اگر نطقی در مجلس صورت می گیرد توام با ادب باشد، نباید به کسی توهین شود.
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان گفت: از دولتمردان خواستاریم در آستانه این ماه عزیز، بازار را بیشتر کنترل کنند و هم در رابطه با رفع مشکلات بازار و هم نظارت بر بازار تلاش بیشتری صورت گیرد .
وی با اشاره به اینکه زیبنده نیست یک نوع جنس در بازار، تفاوت چندهزار تومانی داشته باشد گفت: البته برخی از مشکلات به قوانین مربوط به مالیات و بیمه مربوط می شود که باید اصلاح شود تا اینکه کسی نتواند از مالیات فرار کند و هم اینکه بی جهت به مردم فشار وارد نشود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار