معاون فرماندار مهریز گفت: اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان با رویکرد تقویت بنیه دینی و همراه با برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 26 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد زارع در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز به اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: همزمانی تعطیلات تابستانی با ماه مبارک رمضان زمینه را برای انجام برنامه های معنوی فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه فصل تابستان فرصت خوبی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی بری دانش آموزان است بر نیاز سنجی و توجه به علائق نسل جوان با همکاری بخش های مختلف در شهرستان مهریز تاکید کرد.
معاون فرماندار مهریز اظهار کرد: باید برنامه های تابستانی ضمن تقویت بنیان های دینی و فرهنگی دانش آموزان دارای تنوع های لازم در بخش های هنری و همچنین فعالیت های مختلف ورزشی باشد .
زارع خاطرنشان کرد: بهره گیری از توانایی ها در شهرستان و همچنین استفاده از مکان های مناسب برای مهارت آموزی دانش آموزان در کنار برنامه های فرهنگی و هنری مفید و لازم است.
معاون فرماندار مهریز همچنین از کسانیکه فصل تابستان در آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان برای مهریز غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تلاش می کنند قدردانی کرد .
این مسئول اضافه کرد: باید از ظرفیت کانون ها و مدارس هم در شهر و روستاهای بخش مرکزی برای جذب و ارتقای دینی و فرهنگی دانش آموزان و آموزش در کنار برنامه های هنری و ورزشی استفاده کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز نیز در این نشست گفت: در فصل تابستان امسال دو کانون فرهنگی تربیتی شهید کشاورزی و حضرت زینب (س) این شهر با بهره گیری از مربیان مجرب و برنامه های مختلف در خدمت دانش آموزان است.
سید علی کارآموز خاطرنشان کرد: تابستان امسال در قالب طرح اوقات فراغت رشته های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی برای همه گروه های سنی در شهر و روستاها پیش بینی شده است.
وی افزود: علاوه بر دو کاون اصلی فرهنگی و تربیتی در شهرستان بر حسب نیاز در برخی از مناطق دیگر نسبت به برپایی برنامه های تابستانی اوقات فراغت اقدام شایسته انجام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار