کد خبر: ۲۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 26 May 2016

به گزارش تابناک یزد،در نخستین جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان تفت، موضوع اصلاح و تفکیک فضای سالن‌های مطالعه کتابخانه عمومی سیدالشهدای روستای اسلامیه مطرح و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک عملیات بهسازی کتابخانه آغاز شود.

 "هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در ابتدای این جلسه که در محل کتابخانه سیدالشهدای اسلامیه برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط خیران در حوزه کتابخانه‌های شهرستان در سال گذشته ارائه کرد.

وی گفت: حمایت مادی و معنوی خیران تفتی از اداره کتابخانه‌های شهرستان تفت در سال گذشته پررنگ بوده است و یه همین دلیل، شاهد رشد روزافزون کتابخانه‌های این شهرستان در سال‌های اخیر بوده‌ایم.

وی به ساخت کتابخانه خیرساز در روستای بنادکوک اشاره کرد و گفت: این کتابخانه به همت خیر کتابخانه‌ساز دکتر "محمد زارع" و با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت افزود: کمک‌های خیّری در بخش‌های خرید تجهیزات مورد نیاز و تعمیرات ضروری برخی از کتابخانه‌ها، خرید منابع و کتاب‌های کمک آموزشی و پرداخت برخی از هزینه‌های جاری یاری‌گر کتابخانه‌های ‌عمومی تفت بوده است.

در ادامه این جلسه و پس از اظهارنظر جمعی از اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان تفت، در خصوص مشکلات عمرانی و کمبودهایی که در برخی کتابخانه‌های شهرستان وجود دارد، بحث و تبادل نظر شد.

با تصویب اعضای این انجمن مقرر شد سالن‌های مطالعه کتابخانه سیدالشهدای اسلامیه توسط خیّر این کتابخانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال تفکیک شود.

اختصاص مبلغی برای خرید هدیه به منظور تشویق مراجعان کتابخانه‌ها و شرکت‌کنندگان در نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای توسط اعضای انجمن و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و زبان انگلیسی در ایام فراغت تابستانی دانش‌آموزان روستای اسلامیه با حمایت خیران شهرستان، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان تفت در پایان این جلسه، از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی سیدالشهدای اسلامیه دیدن کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار