حاشیه های لغو یک کنسرت در یزد:
حاشیه های لغو کنسرت موسیقی مازیار فلاحی که برای بار دوم به تعویق و به نوعی در شهر یزد لغو شد ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 26 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مازیار فلاحی در یزد حضور یافته و در محل درب اجرای برنامه اعلام کرده است که هنوز نمی داند برای چی برنامه او لغو شده است ولی در عین حال اعلام کرده است که آماده است هروقت مسیر برگزاری کنسرت دریزد مهیا شد در میان مردم یزد حضور یابد و به اجرا بپردازد.

وی همچنین اظهار داشته است که مردم شهر یزد را خیلی دوست دارد و به عشق آنها در یزد بزودی اجرای موسیقی خواهد داشت.

این گفته ها در حالی بیان می شود که سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد یزد در مورد موضع‌گیری‌های اخیر روحانیت در مورد برخی مباحث عنوان کرد: موضع‌گیری‌های روحانیت در بحث فرهنگی نه سیاسی است و نه جناحی بلکه عمل به مر قرآن کریم است و نباید از ما نگران باشید زیرا ما خیر مردم را می‌خواهیم و از استاندار یزد نیز تشکر می‌کنم که از بروز بسیاری از اتفاقات جلوگیری و از برخی مسائل فرهنگی مضر در استان جلوگیری کردند.

همچنین علی غیاثی ندوشن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،طی توضیحی کوتاه در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:خیلی از مذاکرات وارتباطاتی که برای عدم لغو برنامه موسیقی مازیار فلاحی انجام شده فعلا قابل انتشار نیست اگر همه این موارد را میدانستید تحلیل شما متفاوت بود. نیروی انتظامی واماکن که باید موافقت خودرا برای سالن هلال احمر اعلام میکردند تا آخرین لحظات کتبا پاسخی ندادند و پیگیری های زیادی هم انجام شد واین اتفاق نیفتاد.آیا زمانی که به هر دلیل از جمله مواضع این همه امام جمعه وحتی نماینده محترم خبرگان و...اعلام شده حاضر نبودند که براحتی بگذارند خلاف نطر آقایان اجرا شود حال چه کسی ویا مرجعی قرار بود ازاجرای برنامه حمایت کند . داستان کنسرت تاج هم از قرار معلوم همین وضع بوده است.ما همه راههای ممکن را رفتیم که ابن اتفاق نیفتد اما متاسفانه حتی مسئول صوت وصدابردار هم منصرف کرده بودند وسالن هم منتظر پاسخ کتبی اماکن بود، و برآورد ما هم این بود که درگیری وتشنج بهر دلیل که باشد فضای آینده را می بندد و طبیعی است زمانی که امنیت لازم نباشد وحتی شب قبل از برنامه تجمع برگزار کنند چه تصمیمی باید گرفته میشد و آثاروعواقب سوء این مسایل را چه کسی گردن میگرفت؟ نمونه آن جشنواره فیلم حقیقت و اتفاقاتی که افتاد به نفع فرهنگ بود یا به ضرر فرهنگ؟
بازهم تاکید میکنم خیلی از مسایل پشت پرده. این ماجرا قابل ذکر نیست  شاید در فرصت مناسب تری.

با این وصف دیروز برخی از روزنامه های یزد(بشارت وصبح یزد)نسبت به لغو این برنامه واکنش نشان دادند و در تیتر یک خود به مدیران و مسئولان استان انتقاد کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
آره واقعا شما خیر مردم میخواهید؟؟؟؟؟؟
نکنه سازنده بهشت و جهنمید؟؟؟؟
نکنه تقسیم کننده دنیا و آخرتید؟؟؟؟؟؟؟
چرا زمان اختلاسها و بی عدالتی ها و ظلمها خیر مردم نمیخواهید و ساکتید؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار