پلیس راهور ناجا گفت: با ابلاغ مصوبه جدید به پلیس، دیرکرد جرایم خودروها تا پایان سال ۹۴ بخشیده می شود و مالکان خودرو فقط اصل جریمه را پرداخت کنند.
کد خبر: ۲۳۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 25 May 2016
به گزارش «تابناک یزد»، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری که امروز اظهار داشت: 2 ماهه اول سال جاری در مقایسه با سال گذشته در مجموع شماره گذاری موتور و خودرو صفر 23/5 درصد افزایش داشته است که سهم موتور به تنهایی 43 درصد و خودرو 11 درصد افزایش یافته است.
 
او در خصوص صدور گواهینامه گفت: در 2 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش جدیدالصدور گواهینامه را داشته ایم که این نشان از کاهش مراجعه متقاضیان برای دریافت گواهینامه است.
 
سردار مهری بیان کرد: پلیس راهورتمهیدات لازم برای  برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) انجام گرفته و با ستاد مرکزی برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) هماهنگی های لازم انجام شده و نقشه های مسیر تهیه و در اختیار کاروانها قرارگرفته است.
 رئیس پلیس راهورگفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته از مبدا از ادامه مسیر خودروی زائران امام خمینی (ره) که فاقد معاینه فنی است ممانعت به عمل می آید.
 
او در ادامه بیان کرد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان حضور عوامل در جاده ها و شهرها به خصوص زمان نزدیکی وقت افطار که ترافیک شدت می گیرد،پیش بینی شده است و در اطراف مساجد و هیئت های مذهبی که مراسم های شب های احیا و ... برگزار می شود، عوامل پلیس به جهت روان سازی ترافیک حضور دارند.
 
 مهری گفت: از دیگر برنامه های پلیس آمادگی برای طرح ترافیکی تابستانه است که جزئیات آن اعلام خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه امکان مشاهده نمرات منفی از طریق سایت راهور وجود دارد، مطرح کرد: از مالکان وسائل نقلیه درخواست می کنیم که نسبت به پیگیری و پرداخت جرائم خود از طریق سامانه 1101202020 و سایت rahvar120.ir اقدام کنند؛ ضمن آنکه شرایطی فراهم شده است تا افرادی که توان پرداخت تمامی خلافی را ندارند با مراجعه به سایت راهور به صورت انتخابی خلافی را پرداخت کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا افزود: پس از ابلاغ مصوبه اخیر به پلیس از چند روز دیگر جرایم دیرکرد تا پایان سال 94 بخشیده می شود و مالکان خودرو باید تنها خلافی تخلفات را پرداخت کنند.
شبکه خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار