از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم که این موارد را بلافاصله توسط وبسایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، گزارش دهند.
کد خبر: ۲۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 25 May 2016

معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در مورد کلاهبرداری و سوء استفاده از دختران جوان به عنوان مدلینگ در شبکه‌های اجتماعی، هشدار داد. گروه‌های کلاهبردار در شبکه‌های اجتماعی با عکاسی از بانوان از آنها برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند.

به گزارش"تابناک یزد"سرهنگ رمضانی در مورد کلاهبرداری و سوءاستفاده از دختران جوان در شبکه‌های مجازی هشدار داد و گفت: «کلاهبرداران در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کرده و تبلیغ مدلینگ می‌کنند. افراد زیبا و خوش چهره را جذب کرده و آنها را فریب می‌دهند که ما تصاویر شما را گرفته و به کشورهای غربی ارسال می‌کنیم تا برای مدلینگ استخدام شوید».

معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتای ناجا افزود: «این افراد بعد از اولین عکاسی از خانم‌ها به دروغ به آنها می‌گویند که طرف‌های خارجی عکس‌های شما را نپذیرفتند و باید عکس‌های بیشتری را از شما بگیریم. متأسفانه به حریم خصوصی افراد ورود می‌کنند و از این بانوان می‌خواهند که به خواسته‌های شیطانی‌شان تن دهند و تهدید می‌کنند که اگر مبادرت به این کار نکنند، عکس‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند کرد».

سرهنگ رمضانی اعلام کرد: «از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم که این موارد را بلافاصله توسط وبسایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، گزارش دهند».

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار