شب گذشته 200نفر از گروههای خودسر که خود را دلواپسان فرهنگی می نامیدند در مقابل محل اجرای کنسرت موسیقی مازیار فلاحی تجمع کردند.
کد خبر: ۲۳۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 25 May 2016

به گزارش تابناک یزد،آنها در این تجمع خواهان لغو این مراسم بودند و اعلام کردند در صورت ورود هنرمندان این عرصه به یزد در فرودگاه شهید صدوقی تجمع و مانع حضور آنها خواهند شد.

کنسرت مازیار فلاحی که قراربود روز اول و دوم خرداد برگزار شود بدلیل آنچکه شائبه سیاسی عنوان شده بود به امروز و فردا موکول شد که این برنامه نیز به توعی با لغو مراسم مواجه گردیده است.

در همین حال گفته می شود یکی از دلایل لغو این برنامه به هیچ وجه تجمع گروههای خودسر نبوده است لکه بدلیل خاک سپاری یکی از مدافعان شهید حرم و برگزاری مراسم اجلاس اندیشمندان جهان اسلام در یزد این برنامه هنری به زمان دیگری موکول شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
خوب کاری کرده اند!
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
این وضع قبل از اینکه نشانه ی هر مسئله و معضل اجتماعی - سیاسی دیگری باشد نشانه ی این است که در جمهوری اسلامی ایران یک حکومت مقتدر وجود ندارد . مگر اینان از طالبانِ افغانستان اند ؟ که ما معتقدیم با آنهمه مهاجر افغانی به یزد در یزد می توانند حضور داشته باشند ... ( یا از آنان دستور می گیرند ؟ ) ؛ مگر اینجا یمن و عراق و سوریه است ؟ یا می خواهد بشود ؟ یا باید بشود ؟ . مگر اینان پارتیزان های فلان مقام یا ملیشا های حکومت اند ؟ که اگر چنین باشد اصل انقلاب و حکومت مردمی زیر سؤال است ؛ و آنهم بطور کامل و همه جانبه ؛ و اگر خلافش باشد یک حکومت در حکومت است و عدم اقتدار حکومت ! .
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
نفرین بر موسیقی و اهلش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار