امام جمعه ابرکوه گفت: تفکرات و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) امروز در دنیا عالم گیر شده و از این رو باید این ابعاد شخصیتی بیش از پیش برای جوانان و نسل های آینده تبیین و تشریح شود .
کد خبر: ۲۳۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 25 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سید ابراهیم حسینی  اظهارکرد: تشکل های مردمی باید برای برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و به منظور بزرگداشت اندیشه و تفکرات والای آن حضرت تلاش مضاعف کنند .

وی افزود: سالگردارتحال امام خمینی(ره) فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن اندیشه ها ، تفکرات و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به نسل های امروز و آینده است .
حسینی تصریح کرد : تفکرات و اندیشه های امام خمینی(ره) در روحیه همه مسلمانان دنیا تاثیر بسزایی گذاشته است .
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دهنده راه و مرام امام خمینی (ره) به عنوان یک الگوی انقلابی برای همه آزادیخواهان جهان شده است.
به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 280 نفر از قشرهای مختلف مردم که بیشتر جوانان هستند به نمایندگی از مردم شهرستان ابرکوه به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می شود.
سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد صبح روز 14 خرداد قبل از برگزاری نمازجمعه درمصلی شهدای محراب ابرکوه برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار