به همراه فیلم:
حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده نماینده شکست خورده انتخابات مجلس دهم در حوزه مهریز در نشستی گفته است دولت عملکرد خوبی نداشته است اما انتشار یک فیلم پرده از تناقض گویی وی برداشت.
کد خبر: ۲۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 22 May 2016
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم بافق،بهاباد،خاتم،ابرکوه و مهریزدر نشست با برخی از خبرنگاران استان یزد صحبت های مفصل و مختلفی کرده است.   او گفته است: تعداد زیادی این گلایه را داشتند که میر محمدی استاندار یزد ، استانداری را محل کارش نمی داند و فقط گاهی سر می زند، لذا کسانی که زیر مجموعه هستند از نبود ایشان سوء استفاده می کنند. بنده از معاونین استاندار گلایه ندارم و خوشبختانه پاسخگو بودند،اما مشکلات استان بسیار بیشتر از اینهاست و باید برای آن برنامه ریزی صورت گیرد.
وی  با اشاره به عملکرد بسیار بد برخی دستگاه‌ها در استان یزد به انتقاد از چند دستگاه پرداخت و در صدر آنها به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اشاره کرد.
به گزارش تابناک یزد بعد از انتشار این خبر، ناگهان فیلمی 60 ثانیه ای از سخنرانی وی در شورای اداری استان که در سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری به یزد در اسفند ماه سال گذشته، منتشر شد.
برخلاف آنچه او در این نشست خبری مدعی شده و عملکرد دولت را زیر سوال می برد ، حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده با ذکر آیاتی از قرآن در خصوص ضرورت تشکر کردن می گوید: تشکر می کنم واقعا همت بلند دولت تدبیر و امید  و تایید می کنم دوسالی که در خدمت دولت تدبیر بودیم علی رغم نبود امکانات و اعتبارات واقعا کارهای بسیار بزرگی در حوزه انتخابیه اینجانب صورت گرفته است. تشکر میکنم به خصوص از وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و وزارت کشور ... .
تناقض گویی حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده که سخنانش در جمع رسانه ها با سخنانش در جلسات متفاوت است باعث واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
گفتنی است حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده که در دوره نهم مجلس از حوزه مهریز راهی بهارستان شده بود در انتخابات دهم مجلس حتی نتوانست یک پنجم رای دوره قبل خود را به دست آورد و توسط مردم حذف شد.

فیلم مربوط را دانلود کنید





اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
این خبر ، که به طنز می زند ، مرا به یاد غزلی انداخت که چند سال قبل سروده ام و بخش هائی از آن را می آورم :

ابرار چنین گویند : سرکردگی اشرار
نبود هنری امروز ؛ یک گام به ره بردار

« صدبار بدی کردی ، دیدی اثرش » امروز
برگرد به راه راست ، زین ره قلم و پرگار

هی فحش به این دادی ، توهین به جفا کردی
در راه سلامت باش : خوش فکر و خوشکردار

الله که تو نشناسی ؟ قرآن که ، نمی خوانی ؟
اسلام تو چیزی نیست جز دار ! و خمِ دلدار؟

یک روز به رنگ سبز، یک روز به رنگ سرخ !
هرروز به یک رنگی . در گفته و در گفتار

گر خادم خلقی تو ؛ از عقل ببر سهمی ...
یک سر به خِرَد باید ، َنه گنبد ، و نه دوٌار !

برخوان تو کتاب حق ، باقل نه که عاقل شو !
برگرد به راه راست ؛ و آنگه قدمی بردار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار