اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درآخر هفته برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می نماید.
کد خبر: ۲۳۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 19 May 2016
به گزارش تابناک یزد، امروز (٣٠اردیبهشت)ساعت٨:٣٠ صبح نخستین جشنواره استانی مدو لباس ایرانی-اسلامی درمجتمع فرهنگی و هنری آیت الله خاتمی برگزار می شود.این جشنواره همراه با برپایی غرفه های عفاف و حجاب و نمایشگاه ،جدیدترین طرح ها و لباس های سبک ایرانی اسلامی را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد .
در همین روزساعت٢٠:٣٠دقیق نیز اردیبهشت تئاتر بهمراه تجلیل ازتعدادی از فعالان عرصه نمایش برگزار می شود.این مراسم در هتل سنتی یزد واقع در میدان تاریخی تاریخی امیرچخماق یزد برپا خواهد شد.
درهمین حال،اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس ایرانی-اسلامی استان یزد همراه با تقدیر از برگزیدگان روز جمعه ٣١ اردیبهشت در درمجتمع فرهنگی و هنری آیت الله خاتمی برگزار می شود.
دومین کنگره شعر توحیدی نیز روزشنبه اول خرداد درهتل سنتی گلشن میبد برگزارخواهد شد. بنابراین گزارش، ۲۲۳ شاعر کشوری ۶۰۰  اثر از مجموع آثار خود را به این کنگره ارسال کرده‌اند.
در این کنگره اشعاری با مضامین منطبق با اصل توحید شامل تسبیح و ستایش حضرت معبود، نیایش و گفتگو با خداوند یکتا و بی‌همتا، سپاس و شکرگزاری به درگاه احدیت، تجلی آفریدگار در آفریده‌ها، توصیف جلوه‌های پیوند و ارتباط میان بنده و معبود ازلی مورد داوری قرار خواهد گرفت.
یاداوری می شود در این کنگره، از ٢٠ نفر برگزیده اصلی با اهدای کمک هزینه سفر به عتبات و از ۱۰ نفر شایسته تقدیر با تقدیم تندیس و لوح تقدیر سپاسگزاری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار