کد خبر: ۲۳۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 18 May 2016

به گزارش تابناک یزد، در مراسمی با حضور معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد، حکم انتصاب سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات این شرکت، به طور رسمی به محمدمهدی جاودانی داده شد و از تلاش‌های ابوالفضل اسدی معاون سابق برنامه‌ریزی این شرکت - که اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت برق استان معرفی شده است تجلیل شد.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت در این مراسم، صداقت در انجام امور و ارائه گزارش‌های کامل و دقیق، پتانسیل بالای علمی و تجربه کاری را از ویژگی‌های ابوالفضل اسدی برشمرد و تعهد و تخصص وی را در ادامه، یاری‌گر پیشبرد اهداف صنعت برق استان دانست.

وی همچنین افزود: تاکنون فعالیت‌های خوب  و ارزشمندی در معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات انجام‌ گرفته که خوشبختانه مورد تقدیر مسئولان وزارت نیرو و شرکت توانیر قرار گرفته و امیدوارم این روند در آینده هم ادامه پیدا کند.

وی کسب رتبه کشوری در اجرای طرح‌های پیک‌سایی 94 از جمله طرح ذخیره عملیاتی و تعطیلات تعمیرات و تهیه برنامه جامع را از افتخارات کسب‌شده در زمان مسئولیت مهندس اسدی دانست.

انجام عملکرد بر اساس برنامه‌های مدون شرکت برق منطقه‌ای یزد، همکاری در تدوین سند توسعه استان، پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهور به استان و تامین منابع برای اجرای پروژه‌ها از دیگر مواردی بود که صباغزادگان به آن اشاره کرد.

در ادامه این مراسم محمدمهدی جاودانی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات ضمن بیان پتانسیل‌ها و قابلیت‌های کارکنان معاونت برنامه‌ریزی، برنامه‌های پیش رو را بیان کرد.

همچنین ابوالفضل اسدی نیز ضمن تقدیر از مجموعه کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد، افزود: هر دستاوردی که در معاونت برنامه‌ریزی برای شرکت حاصل شده در اثر همکاری تمام واحدها به ویژه مدیران و کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی بوده است.

به گزارش دفتر روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد، در اسفندماه 94 ابوالفضل اسدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق استان و محمدمهدی جاودانی هم‌اکنونبه‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات منصوب شدند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
جهت اطلاع شما دوستان وقتی یک مشترک مثل کارخانه سنگ بری یا هر کارخانه دیگری بخواهد تاسیس شود باید خودش هزینه احداث شبکه را بدهد و متریال مصرفی را طبق لیست شرکت توزیع برق تهیه وبه پیمانکارهای مورد تایید اداره میدهین تا کار احداث را انجام دهند نکته جالب در توزیع شهرستان شاهین شهر اصفهان این که اکثر پیمانکاران بیسواد هستند یعنی حتی تحصیلا ت دانشگاهی ندارند یا اگر دارند غیر مرتبط با رشته برق است وپدر ادم رابرای احداث در میاورند اکثر شان تجربی بلدند انجا هم طبق رابطه تایید صلاحیت شده اند مثلا یک نفرشان به نام علی میکاییلی دانشجوی رشته معماری است در دانشگاه ازاد دولت اباد ایشان شده پیمانکار احداث خط برق کارخانه که بسیار مهم است یک نفر دیگرشان فردی به نام جوادیفر که فکر میکنم دیپلم هم زوری داشته باشد امیدوارم بتوانید از هر زیق که می دانید اطلاع رسانی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار