با توجه به نزديك شدن به برگزارى رقابت هاى فوتبال ساحلىجام باشگاه هاى اسيا كه احتمالا در يزد برگزار خواهد شد باعث شد تا سوال نظر سنجى اين هفته برنامه به تاثير اين رقابت ها در شناخت استان اختصاص داشته باشد كه ٨٥درصد از مخاطبان اين مهم را زياد تاثير گذار دانستند.
کد خبر: ۲۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 16 May 2016
پيرامون موضوع اصلى كه مختص جام باشگاه هاى اسيا بود،عشقان ملك مدير عامل گلساپوش به بيان كم وكيف و روند اعطاى ميزبانى به يزديها سخن گفت.

وى در اين رابطه گفت انزلى و كيش در ايران و ژاپن و امارات در اسيا رقباى جدى يزد در ميزبانى هستند كه مسئولان حمايت هاى لازم را تا به حال انچنان انجام نداده اند.

عظيمى زاده شهردار و شرافت مدير كل اثار باستانى استان مهمانان تلفنى برنامه بودند كه در رابطه با ميزبانى به بيان ديدگاه هاى خود پرداختند.

عظيمى زاده كمك شهردارى را منوط به برگزارى جلسه و تصميم گيرى با اداره كل ورزش و جوان استان دانست كه كمك مالى و بازسازى جمله ى اقدامات شهردارى ميباشد.

شرافت نيز توانايى يزد را براى برگزارى چنين رقابت هايى را براى شناخت يزد مطلوب ارزيابى كرد و از نظر فراهم نمودن امكانات حاشيه اى نظير هتل و طراحى هاى مرتبط با مسابقات قول مساعدت داد.

شريعتى مدير كل ورزش و جوانان استان هم به جريان بحث اضافه شد و با بيان برگزارى جلسه تا پايان هفته اذعان به انجام پيگيرى هاى لازم براى كسب اين ميزبانى كرد.

بررسى ليگ دسته اول باشگاه هاى كشور بخش ديگر برنامه بود كه نافعى مدير عامل باشگاه فولاد در اين قسمت از برنامه همراه شد و از فراز و نشيب هاى فولاد در طول فصل گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار