کد خبر: ۲۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 15 May 2016

به گزارش تابناک یزد،ششمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو با شرکت ۱۱۳ نفر در دانشگاه یزد برگزار شد.در این دوره از مسابقات كه روز گذشته در دانشگاه يز د برگزار شد، ۱۱۳ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۴۰ نفر زن و ۷۳ نفر مرد بودند.


این مسابقه در یک مرحله و به صورت تئوری برگزار شده و نتایج آن خردادماه ۹۵ اعلام خواهد شد.

حمایت از پایان‌نامه نفرات برتر با موضوع فناوری نانو، اعتبار مالی برای دریافت خدمات آنالیز از آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو و صدها میلیون ریال جایزه نقدی و اعتباری از جمله امتیازات این مسابقه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سايت nano.ir/competition یا کانال پیام‌رسان تلگرام irannanocpmpetition مراجعه یا با شماره ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ و ۰۲۱۶۶۵۳۲۶۱۸ تماس بگيرند.

هدف از برگزاری این مسابقه که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، شناسایی نخبگان و شناسایی افراد مستعد برای تربیت افراد در این حوزه برگزار می‌شود.

نانوساختارها، روش‌های ساخت و سنتز نانوساختارها، روش‌های شناسایی و آنالیز نانوساختارها، کاربردهای فناوری نانو و تجاری‌سازی فناوری نانو از سرفصل‌های ششمین مسابقه ملی فناوری نانو بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار