کد خبر: ۲۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 15 May 2016

به گزارش تابناک یزد،«سیدمحمد میرمحمدی» در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ضرورت تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف،‌ اظهار کرد: جذب مشارکت عمومی و احساس مسئولیت همه اقشار مختلف جامعه، از مهم‌ترین راهکارهای تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی تهیه برش‌های استانی طرح‌های ملی اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های در دستور کار استان یزد خواند و خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل‌های کلان دولت، همه استان‌ها به‌عنوان مجری سیاست‌ها و برنامه‌های کاربردی اقتصاد مقاومتی در سطح کشور محسوب می‌شوند.

استاندار با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی از محورهای عمده دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در دستور کار جدی مسئولان اجرایی،‌ مدیریتی و نظارتی استان قرار گیرد.

وی در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای استان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف استان به‌وسیله ارتباط مستمر با وزارتخانه‌های خود، بیش از پیش نسبت به تدوین برش‌های استانی دستورالعمل‌های کشوری اقدام کنند.

این مقام مسئول، بررسی و برگزاری جلسات هم‌اندیشی به‌منظور برطرف کردن مشکلات استان یزد را، از مهم‌ترین رسالت مدیران و مسئولان اجرایی و نظارتی استان دانست و تصریح کرد: مصوبات سفر رئیس‌جمهور فرصت مناسبی از نظر مالی برای استان یزد فراهم کرده است.

میرمحمدی با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات نظام سلامت و تهیه برش استانی در این حوزه نیز تصریح کرد: همه مسئولان استانی در راستای اجرایی شدن اهداف نظام سلامت احساس مسئولیت کنند.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به کاهش آمار تخلفات دستگاه‌های دولتی در استان اشاره کرد و گفت: نتیجه تخلف یا عدم تخلف دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی دولت، پس از اعلام رأی نهایی دیوان محاسبات کشور مشخص می‌شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان، پیشگیری از تخلفات اداری را از جمله ضرورت‌های اجرایی سازمان‌های بازرسی و مدیریت برنامه‌ریزی در استان یزد دانست و گفت: آگاه‌سازی مدیران نسبت به قوانین مختلف از جمله راهکارهای کاهش و پیشگیری از هر گونه تخلف اداری در ادارات استان است.

میرمحمدی همچنین در این نشست بحث اعتیاد،‌ طلاق و حاشیه‌نشینی را از موارد مهم در بحث آسیب‌های اجتماعی بیان و خاطرنشان کرد: تدوین برنامه‌های منسجم و مستمر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی‌ از دیگر موارد دستور کار دولت تدبیر وامید در سال جدید است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار