منتخب مردم حوزه انتخابیه ابرکوه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید مطالباتشان را بدون واهمه تا حصول نتیجه از مسئولان پیگیری کنند.
کد خبر: ۲۲۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 14 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صباغیان  در جمع مردم ابرکوه افزود: مسئولان باید فضایی فراهم کنند تا مردم نظرشان را بازگو کنند و صاحبان فکر و اندیشه به نمایندگی از مردم مشکلات جامعه را به نماینده مجلس منعکس و پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: حوزه انتخابیه مهریز شامل پنج شهرستان خاتم ، ابرکوه ، مهریز ، بهاباد و بافق اگر چه مشکلات بیشماری دارد اما در
کنار این مشکلات و محرومیت ها ظرفیت و نخبگانی دارد که می توانند نقش بی بدیل در رشد و توسعه این مناطق داشته باشند.
منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز خاطرنشان کرد: مسئولی که وارد صحنه می شود باید مشکلات را برای او گفت و راهکار و پیشنهاد نیز ارائه کرد تا جامعه به سوی اصلاح پیش برود.
صباغیان ادامه داد: اصلاح به معنای امر به معروف و نهی از منکر است ، زیرا همه انسان ها بویژه مسئولان دچار خطا می شوند و نیازمند نقد هستند.
به گفته وی نماینده مجلس باید بر اجرای قانون نظارت کند و همچنین نمایندگان مجلس باید برای حل ریشه ای مشکلات جامعه و حوزه انتخابیه قانون های مناسب وضع و تصویب کنند.
فرماندار ابرکوه نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت تدبیر و امید دو انتخابات برگزار شد کسی نتوانست ادعا کند که انتخابات کوچک ترین مشکلی داشته است.
سید نبی رسولی اظهار کرد: باید تلاش کنیم که قدر و منزلت مردم حفظ و تدابیری اندیشیده شود که شهر برای مردم جذابیت داشته و از مهاجرت جلوگیری شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار