طی مراسمی فرمانده بسیج دانشجویی حوزه حضرت امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شد.
کد خبر: ۲۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 13 May 2016
به گزارش تابناک یزد،مراسم تکریم محمد شاداب‌فر و معارفه حسین صادقی فرمانده جدید بسیج دانشجویی حوزه حضرت امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
سیدحسین راسخی نژاد، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در این مراسم گفت: دانشجویان باید با حفظ روحیه تعامل در راه پیشرفت انقلاب گام بردارند، آن‌ها باید در جبهه‌های مقابله با کفر و استکبار جهانی و جبهه مقابله با نفوذ که از طریق محیط‌های نخبگی امکان ورود هست خود را آماده کنند.
وی با یادی از شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی که در مقطعی فرماندهی این حوزه از بسیج دانشجویی را بر عهده داشت، افزود: خون شهدای مدافع حرم به ویژه محمدخانی‌ها نه فقط باعث افتخار این حوزه از بسیج دانشجویی است بلکه رسالت آن را بسیار سنگین کرده و شما دانشجویان باید مدافع و پاسدار حرمت خون این شهدا باشید.
راسخی نژاد دانشجویان بسیجی را به توجه بیشتر به معنویت که همانا خدمت به اسلام و نظام مقدس اسلامی و پیشرفت کشور است، توصیه کرد.
حجت‌الاسلام مهدوی سیرت، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی استان یزد نیز با تشکر از زحمات محمد شاداب فرمانده سابق حوزه بسیج دانشجویی حضرت امام رضا (ع) و آرزوی توفیق حسین صادقی فرمانده جدید این حوزه گفت: بسیجی باید مدافع اسلام و مبلغ آن باشد، اگر اشتباهی است باید به هم تذکر بدهیم و تذکر همدیگر را هم قبول کنیم.
مهدوی سیرت با تبریک اعیاد شعبانیه با توجه به حدیثی از حضرت امام حسین (ع) گفت: امام حسین فرمودند: برای مومن شایسته نیست که ببیند کسی خدا را معصیت می‌کند و آن را نهی نکند] و خدای نکرده درس نخواندن بسیجی و یا ضعیف بودن در دروسی یکی از همین معصیت‌هاست.
محمدرضا اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز اظهار کرد: دانشجویان باید در هر مقطعی نسبت به شناسایی دشمن هوشیار و آماده باشند در مقطعی با اسلحه به کشور حمله می‌شد و با رشادت‌های بسیجیان و نیروهای مسلح توان و شهامت نسل جوان ایران اسلامی به رخ کشانده شد، قدر مسلم دشمن بیکار ننشسته و سنگرهای خود را تعویض و تفکرات مبارزه را تغییر داده است. امروز روز تهاجم فرهنگی به انحای مختلف است.
اسلامی درخصوص رسالت بسیج و دانشجوی بسیجی گفت: رسالت دانشجویان بسیجی جذب حداکثری و دفع حداقلی است هر چند اختلاف سلیقه نشان از پویایی است.
وی رسیدن به اصول مشترک را جاذبه کار تیمی دانست و افزود: با گفتمان انقلابی می‌توان پس از رسیدن به اصول مشترک نسبت به نزدیک شدن به فرعیات اقدام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار