غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۲۲۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸ 14 May 2016
به گزارش تابناک یزد، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد.

نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با انتخاب، در مورد فعالیت های اخیر سعید جلیلی و سفرهای مداوم او گفت: ما از کاندیداتوری آقای جلیلی استقبال میکنیم. من ضمن احترامی که برای ایشان قائل هستم، فکر میکنم کسی که نتوانست برجام را به یک نقطه ای برساند و در ریاست جمهوری این جواب را از مردم گرفت، عاقلانه ترین کار این است که دوباره اقدام نکند.

وی تصریح کرد: رای آوردن ایشان در انتخابات دوزادهم ریاست جمهوری محال است. امثال جلیلی و احمدی نژاد جواب قاطع و محکم را از مردم می گیرند گرچه اینها پیام ها را برعکس می فهمند. شما الان انتخابات سال 92 و 94 را ببینید، در چنین انتخاباتی مشکل دارند و قرائت خودشان را دارند و الان می گویند اصولگرایان پیروز انتخابات بودند! بچه دبیرستانی و دبستانی هم می داند اصولگرایان شکست سختی در انتخابات خوردند، ولی میگویند ما پیروز هستیم.

وی افزود: اگر بین آقای عارف و لاریجانی شکافی به وجود نیاید و یکی از این دو بزرگوار کنار برود و دیگری با تمام توان به او کمک کند، الگویی مناسب بوجود می آید که می توان براساس آن، به جای کارشکنی همکاری و هم افزایی کرد و به دولت نیز کمک کرد.

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آینده اصولگرایان را چطور می بینید تاکید کرد: به دلیل عملکرد بسیار افراطی و تندی که این دوستان داشتند، در حوزه افکار عمومی به شدت ضربه خورده اند و جایگاه شان را از دست دادند. اگر می خواهند این فضا تغییر کند، باید رفتارهایشان را منطقی و عاقلانه کنند وگرنه مردم گرایشی به اینها نخواهند داشت. رفتار این آقایان غیرمنصفانه بود و از نقد گذشته بود، یعنی کینه توزانه شده بود و منجر به شکست شان شد. من همان اوایل هم گفتم اگر اصولگرایان در رفتارشان تجدیدنظر نکنند قطعا دچار شکست خواهند شد.

این نماینده منتخب درباره ریاست مجلس گفت: نظر شخصی من این است که آقای لاریجانی شود. چون از همه جهات شایستگی و مقبولیت لازم را دارد. آقای لاریجانی فردی است که تجربه، علم و سواد اداره مجلس را دارد. باید متذکر شوم که اداره 300 نماینده کار بسیار سختی است و هر کسی نمی تواند انجام بدهد و سخت ترین قوه، قوه مقننه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار