کد خبر: ۲۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 12 May 2016

به گزارش تابناک یزد، روزنامه کیهان در ادامه مطالب درباره برجام امروز در گزارشی با تیتر «افزایش طول عمر، تازه‌‌ترین دستاورد برجام!» نوشته:

«روزنامه ایران چند روز پیش طی گزارشی که با تیتر «مرگ زودرس خلبانان و میهمانداران در فشار دوره تحریم‌ها» منتشر شد، از یکی دیگر از فواید و محسنات برجام پرده‌برداری کرد!

در این گزارش آمده است، طول عمر میهمانداران و خلبانان هواپیما در پیش از برجام و در دوران تحریم ها کوتاه بوده و میهمانداران هواپیماها دچار مرگ زودرس می‌شدند که البته لزوماً در دوران پسابرجام دیگر مهمانداران به یمن وجود برجام دچار مرگ زودرس نمی‌شوند. نویسنده گزارش مذکور همچنین مدعی شده «شرایط سخت در دوران تحریم مشکلات قلبی و عروقی را در میان میهمانداران افزایش داده است».

به ادعای روزنامه دولت، علاوه بر اینها مشکلات دیگر میهمانداران هواپیماها همچون به هم‌ریختگی زمان خواب، مشکلات روانی، پوکی استخوان، بیرون‌زدگی استخوان، بیماری‌های کلیوی و پیری زودرس بعد از برجام از بین رفته و این قشر دیگر دچار چنین مشکلاتی نیستند که این نیز از جمله دستاوردهای برجام است.

علاوه بر این موهبت عجیبی که روزنامه ایران آن را مطرح کرد، معاون پارلمانی رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستانهای جیرفت از نعمات نامرئی برجام نیز پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، انصاری می گوید: به فضل الهی در مدت کمتر از چهار ماه که از تصویب برجام میگذرد، دستاوردهای بزرگی برای ملت ایجاد شده که به محضر رهبری و همچنین ملت ارائه شده است، اما برخی از آنها را به دلایل محرمانه بودن و امنیت ملی فعلاً نمیتوان، بیان کرد، زیرا دشمنان راه خنثی کردن آن را پی میگیرند!

وی همچنین می افزاید: طی این مدت حدود 4 میلیارد دلار از پول بلوکه و دزدی شده، ایران به ملت برگردانده و تحریمهای ظالمانه دارو، فناوری، قطعات و فروش هواپیما، نظام بانکی، رفت و آمد، کشتیرانی و ... برداشته شده است.

سخنی که در صحبت‌های این مقام دولت یازدهم نادیده انگاشته شده این است که به فرض آزاد سازی 4 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران توسط غرب، آمریکایی ها طی حکم اخیر دیوان عالی امریکا 2 میلیارد از اموال کشورمان را مصادره کردند تا همان مقدار اندکی که از برجام نصیب ایران می شد، بی تاثیر بماند و فراسوی این مسئله، تحریم های نظام بانکی نیز همچنان پابرجاست و هنوز هم بانک های اروپایی از ترس غضب طرف آمریکایی جرات تعامل بین بانکی با ایران را ندارند.»

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
به گمانم یزدی بودن کیهان ، پایانی ندارد و سران روزنامه ی کیهان هم به تبعیت خلقیات یزدیها حرکت می کنند! ( مصباح زاده ، بنیانگذار کیهان ، خود را اصولا" یزدی می دانست و در سخنرانی ئی میگفت یزدی ها ذاتا" نقٌاد هستند ؛ که فرامرزی بلافاصله گفت که نه نق زن ... . بعداز انقلاب هم که جناب خاتمی و دیگریزدیها در کیهان سروریهائی داشتند که بنده ی حقیر فقیر سراپا تقصیر هم در آنجا شاگردی می کردم ) . زمانی که عضو هیئت علمی آموزشی دانشگاه علٌامه بودم مرکز آموزش مدیریت دولتی مرا برای آموزش تکنیکهای برنامه ریزی ، که فراگیریش برای همه آسان نیست ) به مدیران و کارشناسان یزد اعزام کرد ؛ که استاندار وقت هم برای افتتاح دوره همٌت گماشتند ، افتخاردادند ، و و مدیرانی بسیار شرکت کردند . همان روز نخست متوجٌه شدم که یکی از اعاظم فضلای یزد ، که در کودکی همکلاسی بودیم ، به صورت مستمع آزاد در کلاس شرکت فرموده اند و بین دوکلاس درخدمتشان بودم . در محلٌی پشت به سالنی که بزرگان دانشجو در آن جمع شده بودند و همگی ، غافل از اینکه ما دونفر پشت به آنان پشت پنجره نشسته ایم و حرفهایشان را می شنویم ، به ایراد گرفتن از دوره و درس گرفته تا مدرس آن که بنده باشم : این که پسر همین شیخ جواد است ! . چگونه میگویند پرسپولیسی دوآتشه است حال آنکه آبی پوشیده است !. خودکارش را دیدی ؟ از همین بیک های معمولی بود ! . دماغش را نگاه کن عین بوغ حمٌام امامزاده جعفر (ع)! . همکلاس سابقم که از اساتید و دانشمندان بزرگ است و اینها را می شنید ، غافل از اینکه من خودم هم یزدی هستم ، بسیار ناراحت شده بود و نهایتا" هم به من گفت نتیجه چهل سال مطالعه و تحقیق من در باره یزدیان و تخصص آنها این است که نه تنها بزرگترین منتقدان جهان اند بلکه « فقط بلدند ایراد بگیرند » !!! الآن در بین مشاهیر ایران از اینگونه مردم نه فقط بسیار بلکه به وفور یافت می شوند ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار