استاندار یزد با بیان اینکه مشورتها باید پیش از مصوبات ارایه شود ، گفت: کسانیکه که پس از تصمیم گیریها اظهار نظر می کنند بدانند که مجریان به این مباحث توجه نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۲۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 12 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استان افزود: در زمینه فعالیتها وارد حاشیه ها نشویم و اگر عده ای اهل مشورت هستند بدانند که بعد از تصمیم و اقدام مشاوره درست نیست.

وی اظهار کرد: اگر جامعه از معلمان الگو بگیرند دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
استاندار یزد ادامه داد: معلمان انسانهای بزرگی هستند و به عنوان فرشته نجات انسان ها را در روند رسیدن به کمال کمک می کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: منش ، احساس تکلیف و بزرگواری معلمان همواره علاوه بر اینکه نشان داده معلم انسان بزرگی است و سرمایه های انسانی را پرورش می دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم گفت: در زمینه پیش دبستانی ها پیشتاز کشور هستیم و هشت درصد جمعیت دانش آموزان را تشکیل می دهند.
احمد شیرزاد تعداد خیران یزد را دو هزار نفر اعلام کرد و افزود : این افراد 450 مدرسه خیری در این خطه ساخته اند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان یزد نیاز جدی به بازسازی و بهسازی مدارس موجود دارد ، امیدواریم خیران هموار ما در این زمینه یاری کنید.
هم اکنون 195 هزار دانش آموز در یکهزار و 500 باب مدرسه تحصیل می کنند که از مجموع دانش اموزان استان چهار درصد مدارس شاهد، یک درصد مدارس اشتثنایی و 6 درصد در مدارس هیات امنایی تحصیل می کنند.
14 هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت دانش اموزان استان یزد را برعهده دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار